Techpoint Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 4.August drar vi igang dB-drag og Bassracekonkurranse i Arendal ved Radiosalongen på Stoa (Rett ved stoasenteret, der som LiB on Tour holdt til i år for de som var med der) Pris på konkurransen er satt til 150kr pr gren. (altså 150kr for dB-drag og 150kr for bassrace) Starter i 10 tiden og holder på utover dagen. Radiosalongen AS har åpent helt til vi er ferdig med konkurransen. Lurer du/dere på noe kan dere sende meg en PM her http://kart.gulesider.no/kart/map.c?id=c_Z001KWI6 Radiosalongen AS Stoav. 12 D 4848 Arendal Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Ser ut som om det blir en tur på meg ja.... prøve å slå ut en viss gul polo hehehe... Havner jeg i samme klasse som han? Eller Extreme igjen? Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Ser ut som om det blir en tur på meg ja.... prøve å slå ut en viss gul polo hehehe... Havner jeg i samme klasse som han? Eller Extreme igjen? 9094165[/snapback] kommer jo an på hvor mye bilen din er dempet det, hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå