trydis Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 For min del er poenget med skadesimulering at folk ikke kan bruke andre som bowlingkjegler. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har fått folk med flat pedal i ræva når skadesimulering er slått av i Forza. Dette er særlig popuært i siste sving før målpassering på baner som f.eks. Mazda Laguna Seca eller Road To Atlanta der man må mye ned i fart. Når skadesimulering er på opplever også de som driver med barnestrekene(bowlingkulene) kjedelige konsekvenser, og ikke kun de uskyldige bowlingkjeglene. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 For min del er poenget med skadesimulering at folk ikke kan bruke andre som bowlingkjegler. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har fått folk med flat pedal i ræva når skadesimulering er slått av i Forza. Dette er særlig popuært i siste sving før målpassering på baner som f.eks. Mazda Laguna Seca eller Road To Atlanta der man må mye ned i fart. Når skadesimulering er på opplever også de som driver med barnestrekene(bowlingkulene) kjedelige konsekvenser, og ikke kun de uskyldige bowlingkjeglene. 9093571[/snapback] Helt enig. Noe av det mest irriterende med PGR3, var at du uansett løp, ville bli torpedert av biler bak deg som brukte deg som brems for å komme seg foran. Måtte alltid ligge bakerst å avvente første sving før man kunne begynne å "race". Derfor er en skademodell meget velkommen i en hvilke som helst MP kjøresimulator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå