Gå til innhold

Nye screenshots fra GT5:Prologue


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser veldig bra ut, men stillbilder stoler jeg ikke et sekund på.

Forza 2 så omtrent sånn ut på stillbildene, men ikke faen om det ble sånn in-game.

 

Spillutviklere er veldig dyktige til å pynte på stillbilder...

Litt dumt egentlig. De ødelegger jo bare for seg selv.

Lenke til kommentar

Så det var 16 biler på det ene screenshoten.. :)

Vet om endel folk som sier at det har vært ett problem på Forza og GT at banene er tomme for biler på store deler.

Nascar er vell det eneste spillet med mange biler, går nok sikkert litt utover grafikken, men gjør underverker for gameplay'et . :)

 

Polyphony pleier ikke pynte på stillbildene, men screensene de tok fra PS2-versjonene av GT-spillene var alltid fra replaymodusen, som er in engine, med enormt med effekter og annet dilldall pjåtet på.

 

Men grafikken blir nok det beste innen sjangeren. :)

Det er tross alt Polyphony som lager spillet, og når man vet hva de fikk til på PS2, så vet man at det kommer til å bli fantastisk på PS3.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke alt det maset med skademodellering, er ikke meningen med bilspill at man skal kjøre fort med bil da? Og ikke drive å kræsje å herje for å se hvordan bilen blir seende ut. Jeg driter i skademodell, syns kjørefølelsen er det viktigste. Der syns jeg Gran Turismo er kongen på haugen.

Lenke til kommentar

Hvor mye stoler jeg på det bildet er ingame? Cirka 0. Hva tror jeg det er? Photoshoppa. Mye grunnet at bakgrunnen er blurra ut mens selve bilen er merkverdig mye fremtonet.

 

Bildet ser fint ut det, joda, men jeg vil mye heller se litt ingame nå og faktiske løp fremfor disse stillbildene som jeg dessverre er for vant med blir photoshoppa for å fremstilles bedre enn de er.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke alt det maset med skademodellering, er ikke meningen med bilspill at man skal kjøre fort med bil da? Og ikke drive å kræsje å herje for å se hvordan bilen blir seende ut. Jeg driter i skademodell, syns kjørefølelsen er det viktigste. Der syns jeg Gran Turismo er kongen på haugen.

9090148[/snapback]

 

Vell vill jo att det skal være mere mest mulig realistisk da

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke alt det maset med skademodellering, er ikke meningen med bilspill at man skal kjøre fort med bil da? Og ikke drive å kræsje å herje for å se hvordan bilen blir seende ut. Jeg driter i skademodell, syns kjørefølelsen er det viktigste. Der syns jeg Gran Turismo er kongen på haugen.

9090148[/snapback]

 

Kjøre fort, og ungå å kræsje.. Når man ikke kan ta skade er vel halve poenget borte for mange.

Men om du ikke bryr deg om skader er nok GT perfekt for deg!

 

Husker jeg pleide å bruke andre biler og rekkverk for å ta kraftige svinger i GT.

 

Og får å legge til litt ekstra fanboy snakk her, så kommer nok GT til å alltid se bedre ut enn Forza når man slipper å tenke på skademodelering på bilene

Lenke til kommentar
Husker jeg pleide å bruke andre biler og rekkverk for å ta kraftige svinger i GT.

 

Og får å legge til litt ekstra fanboy snakk her, så kommer nok GT til å alltid se bedre ut enn Forza når man slipper å tenke på skademodelering på bilene

9091201[/snapback]

 

Til gjengjeld ser det ut som GT har 16 biler vs. Forza's 8, veier langt på vei opp for evt. slike fordeler, ihvertfall med tanke på hvor dårlig skademodelleringen er i Forza.

Men om du vil snakke om Forza så bør du gå bort i Microsoft-avdelingen, her i Sony-avdelingen handler det om skikkelige spill, må legge til ett skikkelig hot bilde av GT:

 

1316_0002.jpg

 

hotte greier..

 

p09a.jpg

 

wide-screen er SÅ last generation, nå er det long-screen som gjelder.. :)

Lenke til kommentar

Greit nok at de ikke har skademodell. Det er veldig greit at de som liker Forza har noe på GT også. Ville vært litt feigt hvis ikke. Selv synes jeg ikke skademodellen i Forza gjør spillet SÅ mye bedre som noen her skal ha det til. At de ikke vil spille GT pga det ikke har skademodell.....tøv sier jeg. Da er du så trangsynt at du selv går glipp av en herlig spillopplevelse grunnet detaljer.

 

Nå har vi vel egentlig aldri vært i tvil om at GT5 kommer til å se bra ut. Selv er jeg spent på variasjon i baneutvalg og biler. Forza sitt bilbibliotek er jo fylt til randen med goodies. Så håper at GT ikke er noe ringere der.

 

Skademodell eller ikke, dette kommer til å bli bra.

 

og at du kan kjøre i 200kmt inn i veggen uten å skade bilen er ikke så farlig i et spill der du skal holde deg på veien. Skademodell er noe man vil ha i Burnout og slike spill. Da det er meningen å se den herlige destruksjonen.

Lenke til kommentar

Jeg har selv aldri skjønt maset med skademodell. Vi kjøper vell bilspill for og få kjøre. Ikke for å krasje og se delene "fly" av.

Jeg har lært meg å si man sier ikke nei takk til ting.Det skal jeg være enig i, man sier ikke nei takk til skademodell. Det er en fin bonus, men jeg vill heller ha bedre grafikk og bedre flyt og kjøring i spillet, enn og satse på skademodell og se middelmådig på grafikk og helt ok kjøring.

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar

Det ser pent ut, ja, og det skulle ikkje forundre meg om det vart sjåande slik ut i rørsle òg. Polyphony er svært dyktige, berre sjå kva dei fekk ut av PS2 allereie tidleg i levetida til konsollen. Det spørs om eg må ha dette spelet mest for grafikken sin del. Køyringa i GT-spela er litt vel realistisk for meg, eg foretrekk litt meir arkade. Motorstorm synest eg traff bra på det meste. :)

 

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...