Anders Moen Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hei! Er det noen som har prøvd et HobbyZone Super Cub fly? Har sett utallige videoer av det på YouTube, og det ser kjempemorsomt ut. Fikk beskjed om at jeg burde kjøpe det i og med at jeg aldri har hatt/kjørt radiostyrt fly før utenom et slik SilverLit X-Twin Classic Trainer Er det noe bra det HobbyZone Super Cub? Tåler det litt krasj? (ja, jeg vet det har innebygd antikrasj-system, så man skal få litt ekstra tid til å rette seg opp, men jeg klarer vel å krasje for det ) En fin video av det hvis noen vil se: Så er det noe å satse på for en komplett nybegynner? Lenke til kommentar
different Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Er det noen som har prøvd et HobbyZone Super Cub fly? Har sett utallige videoer av det på YouTube, og det ser kjempemorsomt ut. Fikk beskjed om at jeg burde kjøpe det i og med at jeg aldri har hatt/kjørt radiostyrt fly før utenom et slik SilverLit X-Twin Classic Trainer 9089496[/snapback] Da er jo den saken i boks. Du får det du betaler for, så ikke forvent at flyet er like helt etter et krasj. Det funker sikkert bra å lære seg "the basics" med det flyet, så kjøper du deg litt skikkelig utstyr etterhvert. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Ja, det jeg antakeligvis gjør. Like så greit å kjøpe et nybegynner fly da jeg er nybegynner hehe Men nei, forventer nok ikke det, men det ser ut til at flyet tåler en del. Mange som har tatt sin "jomfru-tur" å lagt ut video på youtube, mange av de har jo endt opp i krasj og de har fortsatt å kjøre like hele omtrent Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Som det nå står i signaturen min: Har akkurat fått meg et HZ Super Cub r/c fly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå