doffen23 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Junior tok displayet på harddisk kameraet vårt i ferien.. Trykte nokså kraftig inn på displayet slik at det går fine streker oer displayet.. noen som har anelse om hva det vil koste med et nytt display?? Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hør med de på camera.no. De burde kunne svare deg. Med frakt vil det sikkert bikke 1000-lappen. Lenke til kommentar
doffen23 Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 var i kontakt med jvc norge og jeg kunne godt tenkt meg et billigere alternativ..er det noen som har erfaring med de da? Hør med de på camera.no. De burde kunne svare deg. Med frakt vil det sikkert bikke 1000-lappen. 9089506[/snapback] Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det er de som utfører reparasjonene for blant annet JVC. Videokamera blir så spesiellt at mange radio/tv-verksteder vil nok kvie seg for å ta imot, men du kan jo høre med et lokalt verkstd? Til og med radio/tv-verksteder sender inn dit. Lenke til kommentar
doffen23 Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 jeg snakket direkte med jvc norge i dag etter det jeg fikk vite da.. har sendt mail nå så da får vi se hva som skjer:) Det er de som utfører reparasjonene for blant annet JVC. Videokamera blir så spesiellt at mange radio/tv-verksteder vil nok kvie seg for å ta imot, men du kan jo høre med et lokalt verkstd?Til og med radio/tv-verksteder sender inn dit. 9090156[/snapback] Lenke til kommentar
doffen23 Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Hør med de på camera.no. De burde kunne svare deg. Med frakt vil det sikkert bikke 1000-lappen. 9089506[/snapback] skulle ha 2000 kr for ny skjerm.. ser ut til at det bare må investeres i det da:( Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Ville nok vurdert sterkt om jeg kunne brukt kameraet, uten å bytte skjerm, til den prisen. Kommer vel frakt i tillegg? Du ser striper, så du kanskje kan se hva du filmer allikevel? Eller du kunne solgt det for kanskje et par lapper og kjøpt nytt? Lenke til kommentar
doffen23 Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Ville nok vurdert sterkt om jeg kunne brukt kameraet, uten å bytte skjerm, til den prisen. Kommer vel frakt i tillegg? Du ser striper, så du kanskje kan se hva du filmer allikevel?Eller du kunne solgt det for kanskje et par lapper og kjøpt nytt? 9142574[/snapback] ja jeg ser hva jeg filmer.. vi får bruke det en stund til så får vi se hva vi gjør med det.. vi ga nesten 8 lapper for det og er meget fornøyd med kamereaet så vi får se hva vi gjør.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå