4588pkdkrikue5c Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Heisann, Jeg har lagt fra meg bankortet her et sted i rotet og kan ikke finne det igjen. Vurderer derfor sterkt å skaffe meg ett nytt, og lurer på hvor mye dette vil koste. Jeg har postbanken. Noen som vet? Forresten, det er sånn ungdomsskort. Lenke til kommentar
carlis87 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Heisann,Jeg har lagt fra meg bankortet her et sted i rotet og kan ikke finne det igjen. Vurderer derfor sterkt å skaffe meg ett nytt, og lurer på hvor mye dette vil koste. Jeg har postbanken. Noen som vet? Forresten, det er sånn ungdomsskort. 9089307[/snapback] N-A-D-A, men si at du har mista det. Ikke at du rota det bort Lenke til kommentar
Joney Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Heisann,Jeg har lagt fra meg bankortet her et sted i rotet og kan ikke finne det igjen. Vurderer derfor sterkt å skaffe meg ett nytt, og lurer på hvor mye dette vil koste. Jeg har postbanken. Noen som vet? Forresten, det er sånn ungdomsskort. 9089307[/snapback] 20 kr trekkes automatisk fra kortet. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Okei! Takk for hjelpen! Fant det forresten igjen. Var noen som hadde ryddet det bort Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 betalte 100kr og fikk VISA med bilde på når eg mista mitt Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg fikk bekjed om at det kosta 150kroner å få nytt kort, syntes det hørtes mye ut men... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 jeg avmagnetiserte mitt en gang, det kosta ingenting å få nytt, bare tar en uke eller to før du får det. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) jeg betaler 0kr for nytt kort =) Scandiabanken tror du må være 18år her Endret 23. juli 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg også opplevde at kortet mitt ble avmagnetisert. Fikk nytt helt kostnadsfritt. I tillegg oppgraderte jeg fra Visa Electron (ungdomskort) til ordentlig Visa, og også det kortet fikk jeg gratis Har BFH Sparebank ... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Jeg også opplevde at kortet mitt ble avmagnetisert. Fikk nytt helt kostnadsfritt. I tillegg oppgraderte jeg fra Visa Electron (ungdomskort) til ordentlig Visa, og også det kortet fikk jeg gratis Har BFH Sparebank ... 9124292[/snapback] Kriterier for å få VISA er vell fast inntekt (altså f.eks 200kr overførsjell fra foreldre i mnd, stipend etc) Også banker som har kreditt på visa (altså kan trekkes i minus, er 18års aldersgrense på, for norske banker har ikke lov å sette mindreårige i gjeld!) Endret 23. juli 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Jaja, det er ikke noe stress for min del i hvert fall. Har både overførsler her og der i tillegg til jobb. Vet ikke om jeg har kredittmulighet på Visaen min, det er i hvert fall ikke noe jeg har valgt å ha. Og ja, jeg er over 18. Edit: Poenget var at jeg fikk kortet gratis. Endret 23. juli 2007 av OML Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå