simbrew Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hei, jeg har en Western Digital passport 2 på 160Gb. Fram til nå er har den funkert kjempe bra, men plutselig i dag så kommer den ikke opp på min datamaskin? Noen som vet hvorfor? Jeg så etter hardisken på enhetsbehandlig og fant den der, men når jeg trykte på egenskaper så står det at den bare har 0Mb plass og 0Mb er brukt. Tenkte jeg kanskje måtte formatere, noen som vet hvordan man formaterer en ekstern, takk for all hjelp:) trenger det sårt Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hei, jeg har en Western Digital passport 2 på 160Gb. Fram til nå er har den funkert kjempe bra, men plutselig i dag så kommer den ikke opp på min datamaskin? Noen som vet hvorfor? Jeg så etter hardisken på enhetsbehandlig og fant den der, men når jeg trykte på egenskaper så står det at den bare har 0Mb plass og 0Mb er brukt. Tenkte jeg kanskje måtte formatere, noen som vet hvordan man formaterer en ekstern, takk for all hjelp:) trenger det sårt 9089251[/snapback] Hvilket grensesnitt snakker vi om? Usb eller ekstern SATA? Uansett så kan forsøke å starte maskinen på nytt uten harddisken tilkoblet. Hvis det er USB grensesnitt så kobler du til disken mens maskinen er i gang igjen, og du vil da se om den blir oppdaget. Hvis det er en SATA disk så kobler du den til når maskinen er avslått etter at den ble bootet uten disken. Tipper at det er i orden igjen nå. Formatering av disken foregår på samme måte som hvilken som helst harddisk, høyreklikk på den og velg formater. Lenke til kommentar
simbrew Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Okei, takk for svar må prøve det. det er usb grennsesnitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå