peele Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hei! Min søster skal begynne på videregående til høsten og i den anledning har hun tenkt å kjøpe seg ny bærbar. Jeg hadde tenkt å hjelpe henne, men er litt usikker. Hun skal hovedsaklig bruke pcèn til surfing, musikk, bilder, se serier og i skolearbeid, men hun ønsker også å ha muligheten til å spille litt. Men ingen spesielt krevende spill, kun The Sims ol. Her er kravene til Pcèn: Skjermstørrelse: 14 Makspris: 11000 kr Hardiskstørrelse er ikke spesielt viktig, men 100 GB må hun i hvert fall ha. Core 2 duo eller Santa Rosa - 1.8 - 2.2 GHz 2 Gb Ram God batteritid, siden hun skal ta den mye med rundt om kring Må kunne kjøre Windows Vista greit Hvilken skjerm hun bør ha er jeg usikker på, men helst god oppløsning Hun er også som sagt jente og setter da pris på design, men det er ikke så viktig at det skal styre valget av pc. Jeg vet det er svært mange krav her, men håper dere kan komme med noen gode forslg. Jeg har allerede sett på en del pcèr fra multicom og Zepto, men vet ikke om disse er de som er best. På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
Anders-Odden Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hei! Min søster skal begynne på videregående til høsten og i den anledning har hun tenkt å kjøpe seg ny bærbar. Jeg hadde tenkt å hjelpe henne, men er litt usikker. Hun skal hovedsaklig bruke pcèn til surfing, musikk, bilder, se serier og i skolearbeid, men hun ønsker også å ha muligheten til å spille litt. Men ingen spesielt krevende spill, kun The Sims ol. Her er kravene til Pcèn: Skjermstørrelse: 14 Makspris: 11000 kr Hardiskstørrelse er ikke spesielt viktig, men 100 GB må hun i hvert fall ha. Core 2 duo eller Santa Rosa - 1.8 - 2.2 GHz 2 Gb Ram God batteritid, siden hun skal ta den mye med rundt om kring Må kunne kjøre Windows Vista greit Hvilken skjerm hun bør ha er jeg usikker på, men helst god oppløsning Hun er også som sagt jente og setter da pris på design, men det er ikke så viktig at det skal styre valget av pc. Jeg vet det er svært mange krav her, men håper dere kan komme med noen gode forslg. Jeg har allerede sett på en del pcèr fra multicom og Zepto, men vet ikke om disse er de som er best. På forhånd takk for svar. 9089192[/snapback] Dei he eit par acer pc-a på www.elprice.no mn d e me 15,4" skjerm Acer Aspire 5104 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå