Joachim_F Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Eventyrspillet Dead Reefs er et piratmysterium med overnaturlige elementer. Her er en demo. Les mer Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Mislykket kameravinkel når man er inne i hus. Umulig å forstå hvilke knapper som skal brukes til hva. Spesielt når D både har nytten som "Turn right" og "use". Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Har vurdert å kjøpe dette spillet en stund nå siden jeg synes det så litt kult ut. Men nå er jeg glad for at jeg sparte pengene. Dette var dårlig. Elendig kamera og styring. Ikke kan en bruke musen heller. Ivertfall klarte ikke jeg det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hvordan i helsike kommer man seg opp av den fella?? curses, står der med tau og stein og vil kaste det over kanten og heise meg opp jeg, men han derre kødden som jeg styrer kunne like gjerne vært en potetsekk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Syntes dette spillet hørtes kult ut når jeg leste om det, men herregud... når de gir ut sånne spill, forventer de da at noen faktisk betaler for dem?? Dette var utrolig dårlig! Elendig styring. Elendig kamera. Man har faktisk null kontroll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg