Erelend Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Hei. Jeg lurte på om det er trygt å åpne alle porter på ruteren. Jeg har Zone Alarm brannmur. Grunnen til at jeg må gjøre det sann er at BKK ikke tillater å endre på selve ruteren så jeg må bruke en DZM(?) IP-adresse. Takk på forhånd Endret 17. juli 2007 av Erelend Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg nekter å tro det er så veldig smart. Personlig har jeg bare noen få oppe. Men det kan jo ikke du gjøre? Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Nei det er akkuratt det. Den eneste muligheten er å koble en annen ruter til den jeg har nå og den ruteren til DZM IP og åpne porter. men jeg orker ikke kjøpe en ny ruter bare for å åpne et par porter. Bare på de få timene jeg hadde portene åpen, stoppet zone alarm over 800 oppkoblinger Endret 17. juli 2007 av Erelend Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Bump! Er det slik at den innbygde brannmuren i ruteren er bedre en Zone alarm? Kan jeg gjøre dette uten å være redd for at noen jævler sal komme å plante virus på maskinen? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Kan bare snakke for megselv; men for et par år siden bodde jeg på hybel, så jeg åpnet alle porter i ruteren for å gjøre den gaming-vennlig. Hadde ingen problemer med angrep eller noe annet. Det var som om portene fortsatt var stengte. Endret 5. august 2007 av J-Core Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå