Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Motoriserte flip fronts?

Anbefalte innlegg

Heihei. Først av allt må jeg vel nevne at jeg ca ikke har peiling på dette området så derfor spør jeg dere!

Ikke mange dagene til lappen og bil av han far. Har lyst og gjøre den litt fetere invendig med hva jeg tror betegnes som flip fronts...

Og da lurer jeg på om det er noen her som kan hjelpe meg litt på veg, har funne denne men dette er egentlig litt over min pris klasse...

Det må da finnes litt rimeligere modeller da kanskje uten navigasjon eller lignende... Og evt om det kan lønne seg å bestille fra andre land?

Noen som har peiling? Bare sleng opp noen linker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til den prisen der får du både en slik, en slik, en slik OG en slik Da har du alle funksjonene til AVIC-en, pluss mye mer. For ikke å snakke om at du har plass til flerfoldige GB med musikk og filmer, en svært god lydkvalitet og en oppgraderingsvennlighet som er så enkel at det er morsomt.

Strømforsyningen driver både maskinen og skjermen i tillegg til å kunne drive en ekstern harddisk, lydkort, e.l. I tillegg har den forsinket remoteutgang til forsterkere, slik at du slipper "ploppet" enkelte lydkort er befengt med. Alt i alt en utrolig innholdsrik og ikke minst funksjonsrik pakke. Spesielt i forhold til AVICen ;)

Kommer til å gå for omtrent samme pakke selv, bare med en annen skjerm og muligens et annet lydkort :)

EDIT: sleng på en Griffin Powermate også, så har du noe som både ser fet ut og er enkelt å bruke :thumbup:

_DSC05461.jpg

Endret av epifant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...