arthoz Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Ja, jeg tror jeg ville det, hvorfor? Fordi det ikke er jeg som slakter de og lager de om til kjøttbiter. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg ville ha spist dem hvis de hadde vært daue først, men hvis jeg skulle ha skutt / slakta dyret, så ville jeg ikke ha gjort det, hadde vist sympati Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg hadde aldri greid å slakte et dyr engang. Men når det ligger der så pent dandert på tallerkenen så blir det en annen sak. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Tror ikke jeg hadde klart å drepe et dyr som hadde skreket på et forstående språk til meg. Men nå er det ikke jeg som slakter dyrene, så bare de ikke lager lyder når jeg spiser dem så. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Ja, kjøtt er jo godt. Ikke verre enn å teipe igjen kjeften om det blir noe problem. ; ) Endret 17. juli 2007 av Thriven Lenke til kommentar
Hvordangaardet Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg hadde nok klart å bli vegetarianer om det skjedde Hadde blitt litt stressende om alle dyr kunne snakke, de er jo overallt!! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Ja, jeg tror jeg ville det, hvorfor? Fordi det ikke er jeg som slakter de og lager de om til kjøttbiter. 9092483[/snapback] haha, tenkt så tøft det hadde vært når man slakta dyr "ÅNEEEEEI VÆRSÅ SNILL IKKE DREP MEG!!" DET hadde vært en fin jobb. Endret 18. juli 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Dirty talk med dyra Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Heh, brått er man bøddel ^^ Men altså, jeg kunne nok ikke spist noe jeg kunne hatt en samtale med. Det blir en litt for drøy kost. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Men samtidig, hvis dyrene var smarte nok til å forså oss(ikke bare kjenne igjen ord) så hadde de blitt stressa, og da sender de ut hormoner i musklene og kjøttet blir seigt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Faar daarlig samvittighet bare av aa tenke paa aa steike meg en biff naa, saa sannsynligvis ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Derfor er det utrolig fint at man har noe som kalles slaktere. Dvs. folk som tar seg av slikt. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 egentlig kanske godt spm men for og være erlig fra mi side så hadde jeg egetlig ikke vist helt. de kan jo snakke nå og men vi skjønner det ikke hmm Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Bra spørsmål. Jeg hadde nok fortsatt å spise kjøtt, men jeg kunne ikke ha klart å slaktet et dyr hvis det snakket til meg. Enig med fLeReK. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hvis de hadde snakket, hadde vi jo selvfølgelig vært vandt med det siden tidenesmorgen. Det er dumt å spørre om slike ting, siden i virkeligheten så er det ikke slik. Uansett hvor mye du vil endre på det, går det ikke. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hadde dyr kunne snakket norsk hadde jeg sluttet å spise dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hadde dyr kunne snakke, hadde vi nok blitt gale etterhvert. Denne galskapen kunne kanskje drevet en del av oss til å ta livet at dyr. Bare tenk på alle dyrene som omgir oss. Fugler.. ehh.. fugler og mange andre. Det ville blitt FOR mye. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Kanskje denne nederlenderen hadde fått et forklaringsproblem om sauen hadde sagt ifra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå