Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Nokia 3510i eller Sony Ericsson T300 ?

twarr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp Nokia 3510i! Den har 4096 farger i skjermen mens T300 har bare 256.... Da sier det seg selv at bakgrunns bilder og mms blir bedre med 3510i. Nesten alle mobiltelefoner som kommer utover kommer med fargeskjerm og alle har 4096 farger eller mer. Da blir T300 fort litt gammeldags. Men hvis du ikke er så opptatt av fargespill eller bilder på mobilen er T300 et godt kjøp. Det sto mellom disse to for meg å men jeg valgte 3510i. Den var billigere også!

Lenke til kommentar

Jeg har akuratt samme dilemma. Jeg tror jeg kommer til å velge T300 p.g.a diverse ting.

Jeg har hatt nokia 3310 en god stund, og er ufattelig misfornøyd med den. Spess batterilevetid og feil/mangler. Jeg tror T300 har en stand-by tid på 400 timer. Jeg har testet en T68i i en uke, og på den SE mobilen så stemmer batterikapasiteten godt.

Jeg stoler ikke helt lenger på nokia og batterilevetid/kvaliteten på mobiler.

Edit: Godt mulig at jeg sier feil om levetiden på t300 og slik, dere må bare rette på meg. Her kan du foresten teste t300 på nettet

Noen som har en slik til 3510i?

Lenke til kommentar
Jeg gadd ikke laste ned pluginen til den Ericssonen, men her vel noe lignende på 3510: Nokia 3510 demo

Høh? Det er jo bare utseende?! Eller gikk jeg glipp av noe?

Tilbake til diskusjonen. Jeg har fortsatt ikke bestemt meg. Det er to negative ting ved T300 som jeg gjør at jeg stusser litt,

1. Fargeskjermen (kun 256 farger mot 3510i's 4000)

Dette er vel ordenlig merkbart i virkeligheten eller? Jeg vil jo spille litt spill og ha noen bakgrunnsbilder og slikt. Er det ordentlig irriterende forskjell i praksis

2. Trege menyer

Dette er vel bare et irritasjonsmoment? Eller ødelegger det også mye?

Ellers så heller jo alt mot T300's fordel synes da jeg..

Er det forresten noen lignende mobiler som ankommer marketet snart? (fargeskjerm, polyfoniske, jave/nedlastbare spill, osv.. til under tja, 2200kr)

Lenke til kommentar

Det å si at Nokias skjerm er bedre enn Ericsson er nesten å lyge! Oppløsning, for de som vet hva det er, er betraktelig! lavere enn på t300!!! Ellers er fargene i displayet matte og gråe, noe som SE ikke har problemer med (heller ikke Panasonic GD67)!!! Trege menyer opplever jeg ikke som et problem! Hvis man ikke hvil ha lysets hastighet på menyen så velg t300!

(Kanskje en ide å tenke på at 6 av 10 nokiaer har et eller flere problem i seg!!! :-? )

Lenke til kommentar

Nå er jeg lei av og høre at nokia bare skaper problemer!

Hvis du ser på SE som bugfri så tar du helt feil!

T68i'en min var det masse bug's på og absolutt ikke bugfri!

Jeg tror nok ikke

du må være redd for masse feil hvis du velger 3510i, men som levlex sier så er oppløsningen bedre på t300.

Skjermen til 3510i har for lav oppløsning til at bilder vil se bra ut i 4096 color med kun 64x96 pixler.

6610/7210 og 5100 har 128x128 pixler og da er det plutselig noe helt annet.

T300 har 80x101 pixler med 256 color og det blir bedre enn 64x96 pixler med 4096 color.

Så jeg vil ikke si at den ene skjermen er bedre enn den andre, det kommer litt ann på.

Hvis jeg var i samme situasjon så ville jeg nok valgt SE t300, det er den telefonen som du får mest for pengene for, hvis du kjøper en av dem.

T300 koster et par hundre mer, men det er absolutt verdt det.

Gå for t300, du vil ikke angre.

Lenke til kommentar

Beklager hvis jeg fikk det til å virke som om det er BARE nokia som har problemer med mobilene sine for tiden for det stemmer ikke!

Men for øyeblikket ligger nokia veldig dårlig an på service og kvalitet fra et selskap som akkurat gjorde seg verdensledende på akkurat det..... :-?

Lenke til kommentar

Levlex du nevner også gd67, da må jeg bare få si at det er den mest patetiske telefonen jeg har hatt!

Man måtte ta på lydløs for å i det hele tatt kunne ha på vibrasjon, for man kunne ikke velge det i menyen.

Og jeg synes skjermen på t68i'en min var mye bedre enn gd67 sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...