Gå til innhold

To rekorder på samme dag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan jo saktens spørre seg hvor nyttig det er å skryte av mange innlegg når det antagelig fører til en enda verre spamkultur (bare se på denne tråden, med forkortelser og intetsigende svar som ikke faktisk er diskusjon) - men kvantiet betyr vel flere sidevisninger for annonsene, og da er alle parter glade?

Og - når det gjelder seriøsitet er vi allerede milevis forbi :).

9090576[/snapback]

Det sier ikke så mye at det gjør noe.

Lenke til kommentar
Og - når det gjelder seriøsitet er vi allerede milevis forbi :).

9090576[/snapback]

Det er vel å ta litt hardt i?

Diskusjon.no har ikke akkurat rykte på seg for å være særlig seriøst i senere tid, og når personer med idiotoppførsel på andre fora blir henvist hit sier det vel sitt om hva enkelte mener.

Dere har ihvertfall klart å oppnå det som skjer med alle forum som prøver å bli så store som mulig; en haug drittsvar pr. post og null fornuftige. :)

Lenke til kommentar

Jeg mener nå iallefall at den jevne bruker her er langt mer seriøs enn på vg sitt forum. Sammenlign sex og samlivskategoriene her vs vg feks, eller spillkategoriene.

Jeg sier ikke at diskusjon.no er landets mest seriøse forum, ei heller at vi er 100% seriøse og perfekte, så ikke legg ord i munnen på meg ang hvor seriøst diskusjon.no er eller ei.

Men brukerne våre gruser vg.nos forumbrukere på det punktet - min mening som privatperson (Disclaimer osv osv)

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Diskusjon.no har ikke akkurat rykte på seg for å være særlig seriøst i senere tid, og når personer med idiotoppførsel på andre fora blir henvist hit sier det vel sitt om hva enkelte mener.

Dere har ihvertfall klart å oppnå det som skjer med alle forum som prøver å bli så store som mulig; en haug drittsvar pr. post og null fornuftige. :)

9090782[/snapback]

Personlig er jeg glad for å finne mange fornuftige svar på vårt forum, så det er nok ikke helt på null ;) Ettersom jeg også, i tråd av min stilling, mottar uttallige tilbakemeldinger og en god del av dem er takknemlighet for at Diskusjon.no er såpass seriøst. Perfekt blir diskusjon.no aldri, men det gir nå oss bare en grunn til å jobbe videre for å forbedre oss. Alltid :)

Grunnet forumets vekst så investerer også nettverket mer i forumet. Ansvarlig redaktør er kommet på plass (hvor mange andre forum har det?), community managers er ansatt og aldri tidligere har det vært større engasjement å spore internt, da spesielt fra moderatorteamet. Jeg får tro og håpe vi kan fortsette fremgangen. Det er uansett flott å se at nettverket er villig til å bruke ressurser på å utbedre forumet.

Når det kommer til VGD vs Diskusjon.no angående seriøsitet så er det for meg ikke engang noe å lure på. Der vinner Diskusjon.no. Kvalitet fremfor kvantiet er alltid å foretrekke. Så får vi bare jobbe videre med å gi et best mulig forumtilbud. Det er alltid mye å ta tak i.

Lenke til kommentar

9090782[/snapback]

Personlig er jeg glad for å finne mange fornuftige svar på vårt forum, så det er nok ikke helt på null ;) Ettersom jeg også, i tråd av min stilling, mottar uttallige tilbakemeldinger og en god del av dem er takknemlighet for at Diskusjon.no er såpass seriøst. Perfekt blir diskusjon.no aldri, men det gir nå oss bare en grunn til å jobbe videre for å forbedre oss. Alltid :)

Grunnet forumets vekst så investerer også nettverket mer i forumet. Ansvarlig redaktør er kommet på plass (hvor mange andre forum har det?), community managers er ansatt og aldri tidligere har det vært større engasjement å spore internt, da spesielt fra moderatorteamet. Jeg får tro og håpe vi kan fortsette fremgangen. Det er uansett flott å se at nettverket er villig til å bruke ressurser på å utbedre forumet.

Når det kommer til VGD vs Diskusjon.no angående seriøsitet så er det for meg ikke engang noe å lure på. Der vinner Diskusjon.no. Kvalitet fremfor kvantiet er alltid å foretrekke. Så får vi bare jobbe videre med å gi et best mulig forumtilbud. Det er alltid mye å ta tak i.

9092791[/snapback]

Savna ei liste over moderatora, admins og heile pakka eg, samt ein plass vi kan klage på moderatora, admins osv.. :)

Lenke til kommentar

Savna ei liste over moderatora, admins og heile pakka eg, samt ein plass vi kan klage på moderatora, admins osv.. :)

9092985[/snapback]

I Tilbakemeldinger om forumet kan du komme med tilbakemeldinger på generell basis. Der finner du også OSS (Ofte stilte spørsmål) med følgende;

Jeg er uenig i moderering, hva gjør jeg?

Ønsker du å klage på en moderering så send en velbegrunnet e-post til [email protected]. Det kan være en fordel å først sende en pm til den aktuelle moderatoren før man sender e-post. Det er forumstyret som behandler klagene.

Jeg ønsker å klage på en moderator eller administrator

Send en velbegrunnet klage til [email protected] så vil den bli behandlet av administrator som ikke er inhabil.

:)

Oversikt over moderatorteamet kommer du til ved å klikke på lenken på forsiden;

https://www.diskusjon.no/index.php?act=Stats&CODE=leaders

Lenke til kommentar
Hahhaa, lurer på hva oddsn blir for innlegg nr 10.000.000?

Hører jeg veddemål...P

9089342[/snapback]

:D Vi kan jo foreslå dette for Centrebet.com

De har jo masse forskjellige "bets". Fra politikk til skjønnhetskonkurranser og sport (mest av sport) med mer.

Gralla med 9 millioner pælen!

November sier dere. Må markere det av i kalenderen. :!:

Det skader jo ikke å legge inn 2-3 seriøse innlegg den dagen.

Håper det ikke "lander" på ett innlegg som sier ting ala "Dette blir digg" og ingenting mer.

Lenke til kommentar

9090021[/snapback]

Ikke kvinneguiden dessverre. Mener å huske at de har et eget forum?

9090037[/snapback]

Ja, men siden diskusjon.no har fått tak i et par mye servere så har det blitt slik at kvinneguiden kjøres på disse serverene i tillegg til alt det andre.

Skal legge til at jeg ikke har vært innom der.

Lenke til kommentar

Ja, men siden diskusjon.no har fått tak i et par mye servere så har det blitt slik at kvinneguiden kjøres på disse serverene i tillegg til alt det andre.

9095628[/snapback]

Kvinneguiden kjøres vel på den gamle serveren til diskusjon.no, om jeg ikke tar helt feil. De ligger altså ikke på samme server.

Endret av Snirfle
Lenke til kommentar

9095628[/snapback]

Kvinneguiden kjøres vel på den gamle serveren til diskusjon.no, om jeg ikke tar helt feil. De ligger altså ikke på samme server.

9101513[/snapback]

Jeg har lest i den tråden der hvor nyheten om de nye serverne var blitt skrevet om, Og jeg er veldig sikker på at det var slik at kvinneguiden ble kjørt på samme server.

Skulle dette være feil så vil jeg gjerne høre noe annet.

Det var også gitt et spm. til Ueland fra en bruker om vedkommende skulle få serverne (de gamle) eller ikke.

Husker ikke hvor denne tråden er men hvis noen kan motbevise mine slutninger så rop ut så skal jeg nok klare å rette meg selv.

Lenke til kommentar

Dette du tenkte på SpecialForce?

Kjører dere KUN forumet på disse?

Kvinneguiden.no sitt forum kjører også fra disse serverne. Databaseserveren har forøvrig 16 GB minne den også, ikke 8 GB som Ueland nevnte ovenfor her.

8251327[/snapback]

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...