Gå til innhold

Noen prøvt The Darkness og kan gi tilbakemelding?

Skalle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Jeg synes spillet skuffet, virka så lite gjennomført. Lånte det av en kompis, men skrudde det av etter 30 minutter.

9100836[/snapback]

At spillet virker lite gjennomført var kanskje den siste tanken som slo meg, så der er vi verdens største motpoler :)

Dialog og story (tynn som den er) var fengslende og voice acting på et "litt" annet nivå enn Oblivion.

Litt ubalansert med tanke på våpnene, men alt i alt et herlig spill. Mørkt og jævlig!

9100890[/snapback]

tynn story?, da er du kravstor dette spillet har bedre story enn mange spill idag,

dette er et spill ikke en film eller bok, storyen syntes jeg var ganske bra, man trodde på det og ville gjøre noe med det, når paulie var slem så fikk jeg lyst til og drepe han!

og de andre, så storyen fungerer helt bra i spillet...

Lenke til kommentar
ja det er kort, men ikke alt for kort.. sånne spill pleier ikke og være noe særlig lengere...

9101714[/snapback]

Nei da, jeg sikter ikke til varigheten. Den syntes jeg faktisk var behagelig.

Med tynn så sikter jeg heller til hva den innebærer. Historien er utrolig bra, for all del, men for utenforstående (som et par venner som besøkte meg mens jeg spilte) tar det kanskje litt vel av..

Nevertheless er jeg selvfølgelig klar over at det er basert på tegneserien, så for mitt vedkommende var det ikke det minste problem. Snarere tvert imot :)

Lenke til kommentar

Jeg synest det var dritt bra, jeg har rundet det på normal og holder nå på og gjøre alt som går ann å gjøre på spillet i hard (finne alle telefonnummre, side querstene osv.). Jeg har sikkert spillt det i minst ti timer hver dag siden søndag. Supert spill ;)

Lenke til kommentar

Kort oppsummert:

Singel player: Nydelig! Stemning og historie er i toppsjiktet.

Multiplayer: Stikk og piss utviklere! Dette var for dårlig.

Sammendrag: Spiller du spill for historiens skyld bør du handle. Liker du å gruse spillere over LIVE bør du finne deg et annet spill.

Jeg har prøvd litt MP og det hakker og hopper så det er helt uspillbart, i tillegg til at det er helt uten sjel.

Lenke til kommentar

Var utrolig bra sountrack, og spillet var veldig varierende og det ble aldri døde punkter i spillet, det hadde en veldig effektiv driv.

Ligner mye på Riddic som kom ut på orgianle X-Box og PC. Men en ting jeg stusset på, som er litt OT, men synes at hovedpersonen i Darknes Jackie lignet noe synsykt på karakteren Tommy i fra fjorårets Prey. :hmm:

Lenke til kommentar
Var utrolig bra sountrack, og spillet var veldig varierende og det ble aldri døde punkter i spillet, det hadde en veldig effektiv driv.

Ligner mye på Riddic som kom ut på orgianle X-Box og PC. Men en ting jeg stusset på, som er litt OT, men synes at hovedpersonen i Darknes Jackie lignet noe synsykt på karakteren Tommy i fra fjorårets Prey. :hmm:

9189914[/snapback]

Ja, jeg visste jeg hadde sett fyren før! Det tenkte nemlig jeg også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...