exmx Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hvis du har spilt og likte Riddick-spillet på xbox 1 , er det stor sjangse for at du liker dette også. Veldig likt i gameplay føler jeg. Men så mye mye mer også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg synes spillet skuffet, virka så lite gjennomført. Lånte det av en kompis, men skrudde det av etter 30 minutter. 9100836[/snapback] At spillet virker lite gjennomført var kanskje den siste tanken som slo meg, så der er vi verdens største motpoler Dialog og story (tynn som den er) var fengslende og voice acting på et "litt" annet nivå enn Oblivion. Litt ubalansert med tanke på våpnene, men alt i alt et herlig spill. Mørkt og jævlig! 9100890[/snapback] tynn story?, da er du kravstor dette spillet har bedre story enn mange spill idag, dette er et spill ikke en film eller bok, storyen syntes jeg var ganske bra, man trodde på det og ville gjøre noe med det, når paulie var slem så fikk jeg lyst til og drepe han! og de andre, så storyen fungerer helt bra i spillet... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Tynn story mener han sikkert med at spillet er kort da. Det er fakta, spille er kort Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 ja det er kort, men ikke alt for kort.. sånne spill pleier ikke og være noe særlig lengere... Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 ja det er kort, men ikke alt for kort.. sånne spill pleier ikke og være noe særlig lengere... 9101714[/snapback] Nei da, jeg sikter ikke til varigheten. Den syntes jeg faktisk var behagelig. Med tynn så sikter jeg heller til hva den innebærer. Historien er utrolig bra, for all del, men for utenforstående (som et par venner som besøkte meg mens jeg spilte) tar det kanskje litt vel av.. Nevertheless er jeg selvfølgelig klar over at det er basert på tegneserien, så for mitt vedkommende var det ikke det minste problem. Snarere tvert imot Lenke til kommentar
sogasg Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg synest det var dritt bra, jeg har rundet det på normal og holder nå på og gjøre alt som går ann å gjøre på spillet i hard (finne alle telefonnummre, side querstene osv.). Jeg har sikkert spillt det i minst ti timer hver dag siden søndag. Supert spill Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Ganske bra spill! Har ikke runna det enda, men det bringer inn elementer fra klassikern American McGees: Alice. Grei historie og god lyd VELDIG fengende spill! Lenke til kommentar
Instict Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Har spillet selv, det ligger fortsatt i plastikken. Sitter og vurdere om jeg kanskje skal teste det ut. Hørest morro ut vertfall. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 har darkness. veldig bra spill annbefaler det. laggeren del online. men meget bra singleplayer del Lenke til kommentar
Instict Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Tok Darkness ut av plastikken idag.. angrer. Skal se om jeg får testa det litt imorgen også, mista lysten rimelig fort:( Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 hvorfor testa du ikke demoen før du evt kjøpte elr brøt plastikken? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Kort oppsummert: Singel player: Nydelig! Stemning og historie er i toppsjiktet. Multiplayer: Stikk og piss utviklere! Dette var for dårlig. Sammendrag: Spiller du spill for historiens skyld bør du handle. Liker du å gruse spillere over LIVE bør du finne deg et annet spill. Jeg har prøvd litt MP og det hakker og hopper så det er helt uspillbart, i tillegg til at det er helt uten sjel. Lenke til kommentar
funkiee Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 likte spillet godt, litt anderledes story og fengende på en rar måte. så langt er det bra Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Var utrolig bra sountrack, og spillet var veldig varierende og det ble aldri døde punkter i spillet, det hadde en veldig effektiv driv. Ligner mye på Riddic som kom ut på orgianle X-Box og PC. Men en ting jeg stusset på, som er litt OT, men synes at hovedpersonen i Darknes Jackie lignet noe synsykt på karakteren Tommy i fra fjorårets Prey. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Var utrolig bra sountrack, og spillet var veldig varierende og det ble aldri døde punkter i spillet, det hadde en veldig effektiv driv. Ligner mye på Riddic som kom ut på orgianle X-Box og PC. Men en ting jeg stusset på, som er litt OT, men synes at hovedpersonen i Darknes Jackie lignet noe synsykt på karakteren Tommy i fra fjorårets Prey. 9189914[/snapback] Ja, jeg visste jeg hadde sett fyren før! Det tenkte nemlig jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå