bohapnes Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hei. Har en modda xbox (orginal) og har tengt og instalere linux for og se hvordan det er i forhold til xbmc. Har ingen erfaring innenfor xbox linux så håper noen her har vert borti xbox linux. Jeg ønsker meg et helt dashboard og ikke bare text jeg kan trykke på. håper noen her kan komme med tips linker osv. takker for all hjelp Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Xbox Linux er jo som PC vil jeg påstå å si. Du må nok ha tastatur og mus, og kan bruke maskinen som en vanlig PC. Til medialøsninger er XBMC langt bedre. Endret 17. juli 2007 av steffenz Lenke til kommentar
bohapnes Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 okey har xbmc nå men kan noen sette opp en liten guide om hvordan jeg kan få xbmc til startup dashboard? har sett litt på internett men forstod det ikke helt Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hvilket har du nå da? Microsoft sitt? Iallefall, du må gå inn på C disken tror jeg, og erstatte den default.xbe filen med den som ligger inne i XBMC innstalasjonen, tror jeg. Er ikke helt 100% sikker, men tror du får opp FTP uansett hvordan det går. Lenke til kommentar
bohapnes Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 jeg brukte slayers auto installer som bruker denne versjonen av xbmc Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Slayers auto installer sier du? Er det enkelt? Greier nemlig ikke å oppdatere ser du. Lenke til kommentar
bohapnes Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Det er enkelt det ja men jeg har ikke mulighet til å koble til internett så jeg har aldri prøvd å oppgradere Nå tester jeg auto installer deluxe til nå har jeg faktisk bare funnet goder med det iforhold til slayers. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Kan jeg altså oppdatere hele Xboxen min over internett? For jeg får ikke inn den nyeste tingen. Beklager hvis jeg spør mer enn deg, men kunne du eventuelt sendt meg en PM på hvordan dette funker? Kjempefornøyd i tillfelle Edit: Mister jeg noe? Jeg har TO harddisker. En C disk på vell 8 GB (den standarden) og en 200GB til alle de helt 100% lovlige tingene Laster ned hele greia nå. Verson 4.02. Du kan godt få torrenten av meg hvis du vil. Endret 18. juli 2007 av steffenz Lenke til kommentar
A14 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Kan jeg altså oppdatere hele Xboxen min over internett? For jeg får ikke inn den nyeste tingen. Beklager hvis jeg spør mer enn deg, men kunne du eventuelt sendt meg en PM på hvordan dette funker? Kjempefornøyd i tillfelle Edit: Mister jeg noe? Jeg har TO harddisker. En C disk på vell 8 GB (den standarden) og en 200GB til alle de helt 100% lovlige tingene Laster ned hele greia nå. Verson 4.02. Du kan godt få torrenten av meg hvis du vil. 9097587[/snapback] kan du sende meg torrenten? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Du finner torrenten her. Jeg vet det ikke er lov til å poste piratkopiert matriell, men det er vell strengt tatt ikke det? Det er jo fult lovlig. Edit: Du trenger visst 4.01 også. Finnes på samme plass. Endret 18. juli 2007 av steffenz Lenke til kommentar
A14 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Du finner torrenten her.Jeg vet det ikke er lov til å poste piratkopiert matriell, men det er vell strengt tatt ikke det? Det er jo fult lovlig. Edit: Du trenger visst 4.01 også. Finnes på samme plass. 9098921[/snapback] Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå