Gå til innhold

xbox linux trenger hjelp

bohapnes

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en modda xbox (orginal) og har tengt og instalere linux for og se hvordan det er i forhold til xbmc.

Har ingen erfaring innenfor xbox linux så håper noen her har vert borti xbox linux.

Jeg ønsker meg et helt dashboard og ikke bare text jeg kan trykke på.

håper noen her kan komme med tips linker osv.

takker for all hjelp :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er enkelt det ja :D

men jeg har ikke mulighet til å koble til internett så jeg har aldri prøvd å oppgradere :cry:

Nå tester jeg auto installer deluxe til nå har jeg faktisk bare funnet goder med det iforhold til slayers.

Lenke til kommentar

Kan jeg altså oppdatere hele Xboxen min over internett? For jeg får ikke inn den nyeste tingen. Beklager hvis jeg spør mer enn deg, men kunne du eventuelt sendt meg en PM på hvordan dette funker? Kjempefornøyd i tillfelle ;)

Edit: Mister jeg noe? Jeg har TO harddisker. En C disk på vell 8 GB (den standarden) og en 200GB til alle de helt 100% lovlige tingene :tease:

Laster ned hele greia nå. Verson 4.02. Du kan godt få torrenten av meg hvis du vil.

Endret av steffenz
Lenke til kommentar
Kan jeg altså oppdatere hele Xboxen min over internett? For jeg får ikke inn den nyeste tingen. Beklager hvis jeg spør mer enn deg, men kunne du eventuelt sendt meg en PM på hvordan dette funker? Kjempefornøyd i tillfelle ;)

Edit: Mister jeg noe? Jeg har TO harddisker. En C disk på vell 8 GB (den standarden) og en 200GB til alle de helt 100% lovlige tingene :tease:

Laster ned hele greia nå. Verson 4.02. Du kan godt få torrenten av meg hvis du vil.

9097587[/snapback]

:w00t: kan du sende meg torrenten?

Lenke til kommentar
Du finner torrenten her.

Jeg vet det ikke er lov til å poste piratkopiert matriell, men det er vell strengt tatt ikke det? Det er jo fult lovlig.

Edit: Du trenger visst 4.01 også. Finnes på samme plass.

9098921[/snapback]

Takker :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...