Instict Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Har nett kjøpt meg en x360, og er noen småting jeg lurer på. -Står det en vanlig harddisk i den? dvs, kan jeg kjøpe feks en helt vanlig IDE disk og sette den inn istedet? -Er man nødt å bruke x360 "sin" trådløse antenne for å komme online? Eller går det med et vanlig usb kort? -Er det lov å prate om chip/flash her? I såfall, hvor risikabelt er det å montere selv? -Jeg har for tiden Gears of War og N3, hvilke andre spill er å anbefale? (er ikke helt fan av gow type spill egentlig) -Og sist, jeg fikk ikke det headsettet som fulgte med å virke. (Har premium) På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Har nett kjøpt meg en x360, og er noen småting jeg lurer på. -Står det en vanlig harddisk i den? dvs, kan jeg kjøpe feks en helt vanlig IDE disk og sette den inn istedet? -Er man nødt å bruke x360 "sin" trådløse antenne for å komme online? Eller går det med et vanlig usb kort? -Er det lov å prate om chip/flash her? I såfall, hvor risikabelt er det å montere selv? -Jeg har for tiden Gears of War og N3, hvilke andre spill er å anbefale? (er ikke helt fan av gow type spill egentlig) -Og sist, jeg fikk ikke det headsettet som fulgte med å virke. (Har premium) På forhånd takk for svar 9088498[/snapback] Først av alt gratulerer -Harddisken går det ikke ann å bytte -Nei man kan koble boksen rett til adsl modemet - Mange spill, forza 2 er knall Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 om du er under 18 så funker det kun å snakke med folk du har på vennelista, men du kan endre det på system på dashboardet. Nei du kan ikke bruke et vanlig usb kort for å komme online. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Får vel invistere i et trådløst kort da. Modem står på en måte 3etasjer unna. Leste litt om forza2, får håpe noen kompiser har det, så jeg får testa;) Tusen takk for raske svar. Og headsett, fikk jeg ikke til å fungere.(fikk ingen lyd) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Har du skrudd opp volumet på selve headsettet? Eller kanskje mute-knappen står på ? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Kommer snart en HDD til X360 med 120gb, sånn hvis du ikke visste det Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Får vel invistere i et trådløst kort da. Modem står på en måte 3etasjer unna.Leste litt om forza2, får håpe noen kompiser har det, så jeg får testa;) Tusen takk for raske svar. Og headsett, fikk jeg ikke til å fungere.(fikk ingen lyd) 9088674[/snapback] Da trur jeg du kommer til og få stygt mye lagg og dårlig forbindelse. En jeg kjenner har modemet i andre etasjen og han har bare 2 streker på signalet. Da er alt annet som bruker nett skrudd av, viss dataen hans er på så lagger det en del i GeoW. Du kan jo se om du finner noen telefonuttak som du kan bruke for og koble opp 360en med nett ved hjelp av kabel. Lenke til kommentar
SwedishChef Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Får vel invistere i et trådløst kort da. Modem står på en måte 3etasjer unna.Leste litt om forza2, får håpe noen kompiser har det, så jeg får testa;) Tusen takk for raske svar. Og headsett, fikk jeg ikke til å fungere.(fikk ingen lyd) 9088674[/snapback] Om jeg tolker deg rett er du ikke på nett? Headsettet er kun lyd til prating i onlinespill. Lenke til kommentar
Dobbelmoral Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 -Er det lov å prate om chip/flash her? I såfall, hvor risikabelt er det å montere selv? 9088498[/snapback] Chippe xboxen din kan få deg banna fra xbox live, utenom det så vet jeg ikke Lenke til kommentar
Instict Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Får vel invistere i et trådløst kort da. Modem står på en måte 3etasjer unna.Leste litt om forza2, får håpe noen kompiser har det, så jeg får testa;) Tusen takk for raske svar. Og headsett, fikk jeg ikke til å fungere.(fikk ingen lyd) 9088674[/snapback] Da trur jeg du kommer til og få stygt mye lagg og dårlig forbindelse. En jeg kjenner har modemet i andre etasjen og han har bare 2 streker på signalet. Da er alt annet som bruker nett skrudd av, viss dataen hans er på så lagger det en del i GeoW. Du kan jo se om du finner noen telefonuttak som du kan bruke for og koble opp 360en med nett ved hjelp av kabel. 9088896[/snapback] Får se hva som skjer. Har 100% signal på alle laptoper i huset. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Får vel invistere i et trådløst kort da. Modem står på en måte 3etasjer unna.Leste litt om forza2, får håpe noen kompiser har det, så jeg får testa;) Tusen takk for raske svar. Og headsett, fikk jeg ikke til å fungere.(fikk ingen lyd) 9088674[/snapback] Få tak i trådløst kort å last ned demoer av veldig veldig mange spill.. eller bær den dit modemet er å last ned over natta Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det er hvertfall ikke noe problem å laste ned demoer etc. over natten, nå som den strømsparingsmodusen har kommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå