Norcane Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Hei alle sammen! Jeg har noen problemer som jeg håper jeg får løst her inne. For det første så får jeg ikke lyd i center bak i creative 6700. 6.1 høytaler system. For det andre så blir jeg ikke kvit helt det gamle kortet som er audigy 1. Klarer ikke å bli kvitt det. Det kommer fram i bla dxdiag og enhetsbehandling pluss noen twak program. Noen som har noen tips? Hvor er de beste driverne til kortet? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Hei Hadde det samme problemet når jeg gikk til Audigy 2 fra 1. Bruker win2000, og hele systemet ble meget ustabilt, måtte reinstalere operativsystemet. Det har også kommet en oppdatering til driverne på Audigy 2, med en automatisk oppdaterings sak, oppdaterer kun det du har instalert. www.creative.com Lenke til kommentar
Norcane Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Har prøvd men den finner ikke kortet! Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Da hadde jeg tatt og avinstalert hele saken, kansje tatt kortet helt ut og fjernet alt av drivere, programer osv. Og prøv en total ny instalasjon av kortet, ellers er det nok mulig du må legge in windows på nytt for å klare og få vekk alt fra det gammle kortet. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Prøv først å reinstaller Lydkortet helt. Hjelper ikke det, ville jeg reinstallert hele windows, jeg er 99% sikker på at det vil hjelpe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå