lilduff90 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja, trenger ikkje vere avansert. -GPRS: Trengs ikkje. -EDGE: Trengs ikkje. -Email klient: Viss den støtter Gmail (google mail) så JA gjerne. Form: - Samme kass type, så lenge ikkje klapptelefon -Vekt: Uvesentlig, men murstein frarådes. -"Støt/sprut/støv-sikker": Ikkje et must. Skjerm: Fargeskjerm. - Ikke så viktig, men ikke dårlig skjerm. -Touchscreen: Nei Pris: Jeg har mellom 1 og 2000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding: Ja, Telenor/Djuice (helst Fri20 eller Djuice Magnum) Diverse: -Merke: Samme søren. -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: Huh? o_O -Infrarød port: Ikkje nødvendig. -Blåtann (Bluetooth): Ja -Internminne: Helst over 50 mb. -Minnekort?: Helst. -MP3: Ja -Radio: Ikkje viktig. -UMTS: Ikkje viktig. -Triband: (Ja/nei). -wLAN: (Ja/nei). - Mulighet for GPS: Ikkje viktig. - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Med mindre det ikkje påvirker pris så masse; NEI. -Batterilevetid: Sånn passe. -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? ( SMS, ringing, litt musikk, mest notater o.l., litt bilder av og til. Endret 17. juli 2007 av lilduff90 Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Wow. Du hadde ikke store krav. Denne er en av de beste ute på markedet nå og dekker alt du ønsker pluss mye mye mer. K810i http://nettbutikk.telenor.no/ProductDetail...prod=SONYERICSS Du kan selvsagt få en mye billigere også med de kravene du leter etter. Feks w810i som er mye billigere og like bra etter min mening til ditt formål. Alle i w serien er walkmann mobiler og har det du leter etter. Alikevell anbefaler jeg deg k810. Lenke til kommentar
lilduff90 Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Wow. Du hadde ikke store krav. Denne er en av de beste ute på markedet nå og dekker alt du ønsker pluss mye mye mer. K810i http://nettbutikk.telenor.no/ProductDetail...prod=SONYERICSS Du kan selvsagt få en mye billigere også med de kravene du leter etter. Feks w810i som er mye billigere og like bra etter min mening til ditt formål. Alle i w serien er walkmann mobiler og har det du leter etter. Alikevell anbefaler jeg deg k810. 9088439[/snapback] Den der virka grei ja, men har testa en slik ein, og synes tastene var grusomme. Har sett litt på K610i. Er denne noe å satse på? http://nettbutikk.telenor.no/ProductDetail...prod=SONYERICSS Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 K610i er utdatert, og jeg er faktisk ikke sikker på om du får tak i den over alt. Dessuten finnes det masse andre gode alternativer i 2000 kroners-klassen som gir mer for pengene enn K610i. Jeg ville heller anbefalt Nokia 6300, Nokia 6120 Classic, Nokia 5300, SE S500i eller SE W610i Alle utenom den siste telefonen her har større og langt bedre skjermer, og sistnevnte er Walkman-telefon i tillegg til at den har autofokus på kameraet. Lenke til kommentar
lilduff90 Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Har sett litt på Sony Ericsson P910. Denne er litt gammel og kameraet suger, men ellers var dette en super telefon etter min smak. Finnes det noe tilsvarende til denne i prisklassen under 2500? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå