Laxaa Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Denne TV'en, er som kjent veldig populær på dette forumet. Jeg flytter snart inn i ny leilighet, og jeg har planer om å kjøpe meg en TV i løpet av august. En annen TV til omtrent samme pris som jeg så på var denne Samsungen. Den er mye mindre, men den har et større kontrasforhold og 2 HDMI, noe som jeg er interessert i. Jeg antar Samsungen har et bedre bilde enn Tatungen, men skjermen er jo også en del mindre. Jeg aner ikke hvilken jeg skal velge, men 2x HDMI er velidg interessant for min del(ikke en nødvendighet, da jeg kan kjøpe en HDMI swithcer) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Du er ikke redd for at 26" kan bli litt smått nå i disse storskjermdagene? Uten at jeg vet det helt sikkert vil jeg tro at Samsungen er bedre, men så har jo også forbruker.no's test av Tatungen konkludert med at pris og kvalitet ikke alltid henger sammen (i favør av Tatung-TV'en) Lenke til kommentar
Laxaa Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 26" er vel i grenseland for hva jeg kan gå for som størrelse. Har ikke så fryktelig stor stue i min leilighet, så 26" passer greit inn der. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg lurer på en ting. når du kjøper de fra komplett, hvor mye blir sluttprisen med frakt og evt mva? har aldri kjøpt fra nett før Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg lurer på en ting. når du kjøper de fra komplett, hvor mye blir sluttprisen med frakt og evt mva? har aldri kjøpt fra nett før 9089248[/snapback] Velg et produkt og gå til kassen. Da kan du velge leveringsmåte og pris i forhold til vekt. Lenke til kommentar
Laxaa Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Jeg antar at Samsungen har bedre oppskaleringsevne enn Tatungen, slik at SD materiale(Wii, PS2 og DVD) ser bedre ut der. EDIT: Tror dere det er lurt å dra f.eks til Elkjøp for å få en demonstrasjon på en TV som f.eks Tatungen eller Samsungen(i alle fall noe tilsvarende) som viser hvordan de takler SD materiale via komponent? Endret 17. juli 2007 av Laxaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå