Kenny Bones Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Fant tilfeldigvis på finn.no nå. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...212&WT.svl=Link Trodde ikke at disse var i salg enda? Vurderer enda sterkere å kjøpe 360 nå! Lenke til kommentar
trydis Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 De har vært tilgjengelige en god stund nå. De har fått nokså variert omtale.... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 De fleste som har testet den mener den er upresis i FPS spill. Viss du kjøper en 360 for og spille med mus og tastatur da mener jeg heller du burde piffe opp dataen din og spill der. Viss det er Halo 3, (Gears) Bioshock og Mass Effect du skal spille så skjønner jeg. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 De fleste som har testet den mener den er upresis i FPS spill.Viss du kjøper en 360 for og spille med mus og tastatur da mener jeg heller du burde piffe opp dataen din og spill der. Viss det er Halo 3, (Gears) Bioshock og Mass Effect du skal spille så skjønner jeg. 9088409[/snapback] Kommer nok til å bli upresis ja, ikke den samme følelsen som på pc, ettersom spillene ikke er laget for å spiles med mus men med hånkontrollen Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 vil det ikke funke og koble til et vanlig usb tastatur til xboxen?? ikke til spilling men skriving.. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Til skriving fungerer et USB-tastatur helt utmerket. Jeg bruker dette når jeg f.eks. skal skrive inn informasjon, som e-post-adressen min og slikt. Men det fungerer ikke til spilling. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Hvorfor er det veldig annerledes å bruke mus via denne her enn på PC? Er vel tross alt bare akser på en skjerm det er snakk om vel? Kontrolleren på Xboxen fungerer jo på akkurat samme måte vel? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hvorfor er det veldig annerledes å bruke mus via denne her enn på PC? Er vel tross alt bare akser på en skjerm det er snakk om vel? Kontrolleren på Xboxen fungerer jo på akkurat samme måte vel? 9094237[/snapback] Det er snakk om hvordan styremekanismen er kalibrert til hvert enkelt spill og denne er tilpasset håndkontrollere og ikke mus+tastatur. Derfor funker det ikke akkurat som på PC. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Ok, hmm. Skal sjekke om jeg finner noen reviews om dette for å se hva folk mener om det. Burde kanskje ha vært litt mer blæst rundt det dersom det hadde fungert strålende bra også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå