Gå til innhold

komplett og plukkliste

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg har bestilt noen varer på komplett.no, alle varene var på lager. Hvor lenge pleier varene å ligge på plukklista før de blir sendt ut? Mine har ligget på plukklista i 3 dager. Jeg er litt ivrig på å få delene mine. :wink:

Hvor lang tid pleier det å ta?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann.

Jeg har bestilt noen varer på komplett.no, alle varene var på lager. Hvor lenge pleier varene å ligge på plukklista før de blir sendt ut? Mine har ligget på plukklista i 3 dager. Jeg er litt ivrig på å få delene mine. :wink:

Hvor lang tid pleier det å ta?

Regner med det tar så lang tid de forteller deg når du ringer inn.. Lettere det enn at folk her skal estimere og fortelle om den gangen da de brant ned huset dems og sendte pakkene verden rundt.

Lenke til kommentar

Regner med det tar så lang tid de forteller deg når du ringer inn.. Lettere det enn at folk her skal estimere og fortelle om den gangen da de brant ned huset dems og sendte pakkene verden rundt.

Tenkte at det ikke var noe vits å ringe inn å mase enda. Folka har sikkert nok å gjøre. Om en eller annen rar kunde ringer inn å klager; "Hvorfor i svarte f*** får jeg ikke pakka mi?!" Så hjelper dette sikkert lite. Bare å smøre seg med litt tolmodighet, innenfor rimlighetens grenser.

Du tror det verste om forumbrukerne? hehe :p

Man må jo ha litt tro på brukerne her da. Selv om mange har en tendens til å gå litt off-topic... *ehem, host, kremt * :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...