LordErr Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Heisann. Jeg har bestilt noen varer på komplett.no, alle varene var på lager. Hvor lenge pleier varene å ligge på plukklista før de blir sendt ut? Mine har ligget på plukklista i 3 dager. Jeg er litt ivrig på å få delene mine. :wink: Hvor lang tid pleier det å ta? Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 åhh.. dakar deg.. har du ikke fått tinga dine ennå Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Det kan gå et par dager selv om de ligger på plukkliste, men blir det veldig mye lenger er det bare til og ta kontakt Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Heisann. Jeg har bestilt noen varer på komplett.no, alle varene var på lager. Hvor lenge pleier varene å ligge på plukklista før de blir sendt ut? Mine har ligget på plukklista i 3 dager. Jeg er litt ivrig på å få delene mine. :wink: Hvor lang tid pleier det å ta? Regner med det tar så lang tid de forteller deg når du ringer inn.. Lettere det enn at folk her skal estimere og fortelle om den gangen da de brant ned huset dems og sendte pakkene verden rundt. Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Regner med det tar så lang tid de forteller deg når du ringer inn.. Lettere det enn at folk her skal estimere og fortelle om den gangen da de brant ned huset dems og sendte pakkene verden rundt. Tenkte at det ikke var noe vits å ringe inn å mase enda. Folka har sikkert nok å gjøre. Om en eller annen rar kunde ringer inn å klager; "Hvorfor i svarte f*** får jeg ikke pakka mi?!" Så hjelper dette sikkert lite. Bare å smøre seg med litt tolmodighet, innenfor rimlighetens grenser. Du tror det verste om forumbrukerne? hehe Man må jo ha litt tro på brukerne her da. Selv om mange har en tendens til å gå litt off-topic... *ehem, host, kremt * Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 tar alltid 0-1 dag før de blir sendt her. Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 wooohooo... nå var det sendt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå