Delvis Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Har skiftet tannlege noen ganger etterhvert, fordi jeg regarerer negativt på måten de er på. De er alltid så fordømt arrogante og ovenpå. Og hvem kan svare på spørsmål, når man sitter kjeften full av tannlegesaker..? Det der gjør de alltid. Merkelig rase de tannlegene, er alle sånn..? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Tannlegen min stiller meg aldri spørsmål når jeg sitter i stolen. Han tar det før og etter. Synes han er veldig bra. Sier han noe under behandlignen som er rettet til meg og ikke til assistenten er det bare beskjeder om hva han skal gjøre og hva jeg må passe på. Jeg kommer ikke til å skifte tannlege så sant jeg ikke flytter eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 tannlegen min, prater til meg når jeg sitter i stolen, sier hva han skal gjøre no og no, at no kan jeg kjenne et lite stikk osv. han er vel rundt 30 åra, og plassen jeg går har det siste i teknologi, så det meste går faktisk veldig bra bytta til denne tannlegen for 4 år siden. den jeg hadde før var helt jævlig..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Akkuratt byttet tannlege. Likte så absolutt ikke den forrige tannlegen, men den nye tannlegen er en morsom fyr;) Sitter å spøker med alle pasientene sine når de sitter i stolen. Slike tannleger vil vi ha! Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Han jeg har er vel ok. Oppe i den gamle alderen kanskje, men er en grei fyr. Eneste jeg først reagerte på var at han ikke brukte hansker, men det såg ut som han skylte de ekstra godt med såpe. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Uansett om de vasker hendene sine først, så foretrekker jeg at de bruker hansker. Har selv opplevd tannleger om ikke bruker hansker, og jeg synes det er lite morsomt. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Akkuratt byttet tannlege. Likte så absolutt ikke den forrige tannlegen, men den nye tannlegen er en morsom fyr;) Sitter å spøker med alle pasientene sine når de sitter i stolen. Slike tannleger vil vi ha! 9091975[/snapback] Kommer da helt ann på om de vet når de kan spøke og når de ikke kan. Jeg har seriøs tannlegeskrekk og sist jeg var hos tannlegen så gikk samtalen mellom tannlegen og assistenten som dette: "Hehe, han er jo stiv som en pinne. Vi får gi han noe av den legespriten vi har kost oss med i hele dag" Jeg ble ikke noe skremt av dette. Ble mere forbannet og hadde lyst til å klappe til de begge to, men jeg kan tenke meg at mange sikkert hadde blitt skremt. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 En del tannleger er litt ovenpå og arrogante ja. Hva med å si ifra om at det er vanskelig å svare på spørsmål, med noens hender i kjeften. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Er fornøyd med tannlegen min. Det eneste som er litt rart med han er at han nynner mens han holder på inne i kjeften min. Litt sånn psycho-killer takter. =) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Akkuratt byttet tannlege. Likte så absolutt ikke den forrige tannlegen, men den nye tannlegen er en morsom fyr;) Sitter å spøker med alle pasientene sine når de sitter i stolen. Slike tannleger vil vi ha! 9091975[/snapback] Kommer da helt ann på om de vet når de kan spøke og når de ikke kan. Jeg har seriøs tannlegeskrekk og sist jeg var hos tannlegen så gikk samtalen mellom tannlegen og assistenten som dette: "Hehe, han er jo stiv som en pinne. Vi får gi han noe av den legespriten vi har kost oss med i hele dag" Jeg ble ikke noe skremt av dette. Ble mere forbannet og hadde lyst til å klappe til de begge to, men jeg kan tenke meg at mange sikkert hadde blitt skremt. 9092671[/snapback] Ja noe ganske lignende opplevde jeg faktisk nå sist. De var sånn ganske spøkefulle han tannlegen og assistentdama. Har aldri vært hos dem, for de er et annet tannlegepar på det senteret jeg har gått i det siste (de jeg pleier gå til der er veldig greie). Men det var noe med ferietid, og de tok over denne gang. Det var nesten som jeg ikke kunne tro disse hvordan de var. Tannlegen gjorde seg morsom for assistenten hele tida, og hun lo av alt. Og så sa hun "fy faen" og bannet rett som det var. Det virket ganske spesielt hos en tannlege vil jeg si Og så snakket de ett eller annet om øl og greier. Og da sier tannlegen liksom strengt til meg: "håper ikke du er fra edruskapsnemda, eller prest eller noe sånt" Og så ler og kniser hun dama. Kommer til å si fra neste gang, at jeg ikke tale om skal til dem mer. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Jeg hater tannlegen min! Og det verste av alt: han er tremeningen til mora min! Men bare når jeg sitter der, men henda hans farlig nære drøvelen min, og han sitter der å prater om sønnen sin som spiller fotball og blablabla. Alle jeg kjenner hater han også forresten, fordi han er så hardhendt Men det verste var den gangen han snakka dritt om faren min, til søstra mi! "Det er bra at faren din har dobbelhake da, fordi da legger ikke folk merke til haltinga hans, høhøhøhø"! EDIT: Det der var deilig å få ut Endret 18. juli 2007 av RetardRabbit Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Akkuratt byttet tannlege. Likte så absolutt ikke den forrige tannlegen, men den nye tannlegen er en morsom fyr;) Sitter å spøker med alle pasientene sine når de sitter i stolen. Slike tannleger vil vi ha! 9091975[/snapback] Kommer da helt ann på om de vet når de kan spøke og når de ikke kan. Jeg har seriøs tannlegeskrekk og sist jeg var hos tannlegen så gikk samtalen mellom tannlegen og assistenten som dette: "Hehe, han er jo stiv som en pinne. Vi får gi han noe av den legespriten vi har kost oss med i hele dag" Jeg ble ikke noe skremt av dette. Ble mere forbannet og hadde lyst til å klappe til de begge to, men jeg kan tenke meg at mange sikkert hadde blitt skremt. 9092671[/snapback] Herregud. sånt er bare morsomt. du kan ikke ta deg så jævlig høytidlig heller da. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Det er ikke så jævla morsomt når man er livredd i stolen der fra før av. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg hadde sagt i fra til de. Gjør det neste gang! Slik oppførsel er uakseptabelt. Spesielt når man har tannlegeskrekk. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Kan eg spørje kva "tølpete" betyr? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Kan eg spørje kva "tølpete" betyr? 9097065[/snapback] Spydig, frekk, respektløs overfor pasientene ..noe sånt Sånn som det tillfellet jeg beskrev om mitt siste TL-besøk (han også spurte mens jeg ikke kunne svare). Det var det som satte meg på å skrive det her. Altså.. den der oppførselen til tannlegen og den vulgære assistenten hadde jeg sikkert ikke reagert på i vanlige situasjoner. Men de som skal utføre tjenester som tannleger, bør være profesjonelle nok til å oppføre seg mer ordentlig. De skal behandle pasientene med respekt og høflighet, ikke stå over dem og prate vulgært dritt og komme med småspydigheter. Det virker provoserende Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Mange tannleger er spydige og uhøflige. Jeg er kjent med dèt da jeg er i bransjen. (jeg er ikke tannlege) Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Det er ikke så jævla morsomt når man er livredd i stolen der fra før av. 9096976[/snapback] Han sa garantert det får å få deg til å le, så du kunne slappe av litt. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Det er ikke lett og ha tannlegeskrekk og det er heller ikke lett å være tannlege når pasienten har tannlegeskrekk. Hvis man tenker litt etter er det vel naturlig å prøve å fleipe litt når du ser at han som sitter i stolen er nervøs. Men hvsi man er skitnervøs er det kanskje lett å tolke slike kommenter som noe annet enn det var ment. Situasjonen som tonna beskriver virker på meg som om de bare prøvde å få han til å slappe av litt ved å bruke en lett tone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå