DonTP Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Heisann, jeg lurte på om det er noen her som har eller vet om en Musikk spiller som er laget i PHP eller noe? Sånn at jeg kan legge den ut på hjemmsiden min med de sangene jeg vil ha! Vet du hvor jeg kan få tak i det eller? Mvh TP Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Les på flash du. Php er et serverside språk, så det er ikke nyttig her. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Sa spors det da om du har en lisens fra TONO? Ellers har du ikke lov a legge ut musikk du ikke har fatt lov av musikerne a legge ut pa siden din. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Dette er ikke PHP, men på min hjemmeside så har jeg lagt opp mine sanger i en egen mappe med .htpass og en flashplayer. Så nå har jeg tilgang til 2 GB med mp3 uansett hvor jeg er. Veldig deilig, hører på musikken på jobb, hjemme. Kan til og med fyre den opp hos venner Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Sa spors det da om du har en lisens fra TONO? Ellers har du ikke lov a legge ut musikk du ikke har fatt lov av musikerne a legge ut pa siden din. 9092885[/snapback] Det kan jo hende at han vil legge ut musikk han for eksempel har komponert selv Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Les på flash du. Php er et serverside språk, så det er ikke nyttig her. 9087732[/snapback] Det er fint mulig å bruke PHP til å sette opp f.eks en spilleliste basert på filer fra en mappe, for så å sende det til en Wmplayer-plugin f.eks. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Det er klart Ueland, men om du leser førsteinlegget ber han om en musikkspiller i php, ikke et script som setter opp spillelister. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå