Jørgen E Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Tenkte jeg fikk prøve meg med noen HDR-bilder jeg også. Sånn dugelig fornøyd med det ene som peker mot NTNU Gløshaugen, de andre tenker jeg litt mer bob-bob om, men fyr løs med kommentarer! Det første er som sagt favoritten, tror det er fordi det er mest "malerisk" - sliter med å si noe mer konkret enn det Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Elskbare bilder, jeg er ingen proffotograf og har derfor ingen kritikk.. Masse ros:) Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Det øverste var det beste av de tre, men det er noe med fargebalansen tror jeg på alle tre, og de to nederste spesielt. Fargebalansen er for kjølig (blåstikk). Endret 17. juli 2007 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
Jørgen E Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Sweet, du klarte i hvertfall å sette ord på hva det var som irriterte meg med de to nederste Har forsåvidt ikke sett det så mye på det øverste, men når du nevnte det så prøvde jeg litt ut i Aperture, så med en gang relativt kraftige forbedringer. Tenker jeg venter en dag eller så, og ser om jeg får andre kommentarer også jeg kan ta med, så skal jeg prøve å få lagt ut et forbedringsforslag! Lenke til kommentar
Pim Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Her er en annen "HDR-bru" i Trondheim, Skansenbrua. Denne finnes det kun en eller to igjen av i verden. Én i Chicago og en i Tyskland tror jeg. Endret 17. juli 2007 av Pim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå