Ironmann Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Hey jeg er ganske så ny innenfor forsterker, høytalere osv. Det eneste jeg er kjent med er Z-5500 og der var det for det meste bare å plugge i og spille ivei. Men jeg tviler det er slikt i hifi verden. Det jeg lurer på er som følgende: Kan Proson Stratego Top 10 bare plugges rett i cd spiller? ala slik kontaktene er festet med de orginale høytalerne \ slik som z-5500 høytalerne er koblet til subn? Jeg antar jeg kommer til å trenge en forsterker og da lurte jeg på om hvilken forsterker jeg kommer til å trenge? svar helst med link og ikke noe overflødig kvalitet siden pengeboka har svidd seg litt ofte med pcdeler. bah! sånn nå er det ikke samme innhold *sukk* Vel den passer i begge forumene. Noen andre som vil gi ett konkret svar istedetfor irriterende drittungeraporteringe? Endret 17. juli 2007 av Ironmann Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hey jeg er ganske så ny innenfor forsterker, høytalere osv.Det eneste jeg er kjent med er Z-5500 og der var det for det meste bare å plugge i og spille ivei. Men jeg tviler det er slikt i hifi verden. Det jeg lurer på er som følgende: Kan Proson Stratego Top 10 bare plugges rett i cd spiller? ala slik kontaktene er festet med de orginale høytalerne \ slik som z-5500 høytalerne er koblet til subn? Jeg antar jeg kommer til å trenge en forsterker og da lurte jeg på om hvilken forsterker jeg kommer til å trenge? svar helst med link og ikke noe overflødig kvalitet siden pengeboka har svidd seg litt ofte med pcdeler. 9087430[/snapback] Du har allerede en resterende tråd med det samme, raporteres;) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Du har allerede en resterende tråd med det samme, raporteres;) og stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg