Gå til innhold

Nytt "Hifi" anlegg.

Anbefalte innlegg

Hey jeg er ganske så ny innenfor forsterker, høytalere osv.

Det eneste jeg er kjent med er Z-5500 og der var det for det meste bare å plugge i og spille ivei. Men jeg tviler det er slikt i hifi verden.

Det jeg lurer på er som følgende:

Kan Proson Stratego Top 10 bare plugges rett i cd spiller? ala slik kontaktene er festet med de orginale høytalerne \ slik som z-5500 høytalerne er koblet til subn?

Jeg antar jeg kommer til å trenge en forsterker og da lurte jeg på om hvilken forsterker jeg kommer til å trenge? svar helst med link og ikke noe overflødig kvalitet siden pengeboka har svidd seg litt ofte med pcdeler.

bah!

sånn nå er det ikke samme innhold *sukk*

Vel den passer i begge forumene. Noen andre som vil gi ett konkret svar istedetfor irriterende drittungeraporteringe?

Endret av Ironmann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hey jeg er ganske så ny innenfor forsterker, høytalere osv.

Det eneste jeg er kjent med er Z-5500 og der var det for det meste bare å plugge i og spille ivei. Men jeg tviler det er slikt i hifi verden.

Det jeg lurer på er som følgende:

Kan Proson Stratego Top 10 bare plugges rett i cd spiller? ala slik kontaktene er festet med de orginale høytalerne \ slik som z-5500 høytalerne er koblet til subn?

Jeg antar jeg kommer til å trenge en forsterker og da lurte jeg på om hvilken forsterker jeg kommer til å trenge? svar helst med link og ikke noe overflødig kvalitet siden pengeboka har svidd seg litt ofte med pcdeler.

9087430[/snapback]

Du har allerede en resterende tråd med det samme, raporteres;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...