Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Sentrallås fra Biltema?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ringe Streetdesign i morgen, nettsiden deres har tydeligvis blitt myrdet. Har handlet en del av dem før, og er 100% fornøyd med pris og kvalitet på styling i hvert fall. :)

Disse universale kitene gjør vel egentlig ikke annet enn å dytte låseknappene opp og ned, så hvis man kan låse bilen fra innsiden kan man også montere sentrallås - eller? Vil derfor tro at det er hips om happ hva man velger.

Må skru opp dørpanelet på førersiden og fikse låsen, slik at jeg kan låse fra innsiden i hvert fall. Den er litt kranglete.

Endret av EvenT
Lenke til kommentar
Skal ringe Streetdesign i morgen, nettsiden deres har tydeligvis blitt myrdet. Har handlet en del av dem før, og er 100% fornøyd med pris og kvalitet på styling i hvert fall. :)

Disse universale kitene gjør vel egentlig ikke annet enn å dytte låseknappene opp og ned, så hvis man kan låse bilen fra innsiden kan man også montere sentrallås - eller? Vil derfor tro at det er hips om happ hva man velger.

Må skru opp dørpanelet på førersiden og fikse låsen, slik at jeg kan låse fra innsiden i hvert fall. Den er litt kranglete.

9087481[/snapback]

Jeg la merke til att nettsiden deres er nede fortiden, litt skremmende..

Håper de er oppe igjen i morgen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...