Gå til innhold

Nytt "Hifi" anlegg.

Anbefalte innlegg

Hey jeg er ganske så ny innenfor forsterker, høytalere osv.

Det eneste jeg er kjent med er Z-5500 og der var det for det meste bare å plugge i og spille ivei. Men jeg tviler det er slikt i hifi verden.

Det jeg lurer på er som følgende:

Kan Proson Stratego Top 10 bare plugges rett i cd spiller? ala slik kontaktene er festet med de orginale høytalerne \ slik som z-5500 høytalerne er koblet til subn?

Jeg antar jeg kommer til å trenge en forsterker og da lurte jeg på om hvilken forsterker jeg kommer til å trenge? svar helst med link og ikke noe overflødig kvalitet siden pengeboka har svidd seg litt ofte med pcdeler.

Endret av Ironmann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei den kan ikke plugges rett i cdspilleren.

Kjøp heller andre høyttalere!

Hvis du skal bruke de du linker til må du ut med en del for å få en forsterker som kan drive dem. Så bruk heller de pengene på noen ordentlige høyttalere. Som feks Dynavoice M65 eller billigere Dynavoice F6

9087711[/snapback]

Ok la oss si at jeg tar til lommeboka og klinker til med en av de høytalerne så hva andre ting vil jeg trenge før jeg kan klinke til med litt gomusikk i stua?

Lenke til kommentar
Da trenger du en forsterker og en cdspiller hvis du ikke har noe av det fra før av.

Også greit med noen andre kabler enn de som følger med, men det kan jo komme etter hvert.

9091864[/snapback]

Noen anbefalinger til ett fiks ferdig sett?

Cd-Spiller, Forsterker og høyttaler(Stereo)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...