Gå til innhold

Bra fotobutikker i New York

Anbefalte innlegg

Beklager hvis dette står et annet sted. Har lett litt kjapt rundt, men ikke funnet tråder om det samme. Skal fatte meg i korthet:

Er i USA og skal snart til NY. Noen som har spesifikke butikker å anbefale som er billige/ har god service?

Vurderer sterkt å oppgradere fra 400D til 30D siden det var såpass mye billigere her borte...

Endret av perminator
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Er i USA og skal snart til NY. Noen som har spesifikke butikker å anbefale som er billige/ har god service?

Jeg komer fra NYC. B&H er bra mer service, men prisene er ikke særlig lav i forhold til webbutikker i USA f.eks www.newegg.com

Jeg anbefalle 17th St Photo ( 34W 17th St, 3rd Floor, NY NY 10011 (Tel: (212) 366 9870, www.17photo.com ) Det er en liten, me Kjempe bra kamerabutikk som er favoritt til mage "serious" kamera brukere. I tillegg har de gode priser, og man kan "bargain" hvis man kjøper mye - noe som finnes ikke hos B&H.

Husk at 17 St Photo er stengt Lordager og Sondager. Og B&H er stength Lordager. Mange camerabutikker i NYC eies av Hasidic juder, som jobber ikke på Lordager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...