perminator Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Beklager hvis dette står et annet sted. Har lett litt kjapt rundt, men ikke funnet tråder om det samme. Skal fatte meg i korthet: Er i USA og skal snart til NY. Noen som har spesifikke butikker å anbefale som er billige/ har god service? Vurderer sterkt å oppgradere fra 400D til 30D siden det var såpass mye billigere her borte... Endret 17. juli 2007 av perminator Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) B&H Photo regnes vel som et slags Mekka... http://www.bhphotovideo.com/ Endret 17. juli 2007 av Marzo Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Adorama er også å anbefale. http://www.adorama.com/ Lenke til kommentar
magneska Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Bare hold deg unna småbutikkene i de verste turiststrøkene! Hos BH er det også mulig å holde av varer et par dager før du kommer, slik at du ikke risikerer at lageret er tomt. Lenke til kommentar
perminator Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Takk, var akkurat dette jeg var ute etter! Skal sjekke litt rundt når jeg kommer dit. Edit. Er dette steder der det er rom for litt pakkepriser etc? Endret 19. juli 2007 av perminator Lenke til kommentar
Sam47 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Er i USA og skal snart til NY. Noen som har spesifikke butikker å anbefale som er billige/ har god service? Jeg komer fra NYC. B&H er bra mer service, men prisene er ikke særlig lav i forhold til webbutikker i USA f.eks www.newegg.com Jeg anbefalle 17th St Photo ( 34W 17th St, 3rd Floor, NY NY 10011 (Tel: (212) 366 9870, www.17photo.com ) Det er en liten, me Kjempe bra kamerabutikk som er favoritt til mage "serious" kamera brukere. I tillegg har de gode priser, og man kan "bargain" hvis man kjøper mye - noe som finnes ikke hos B&H. Husk at 17 St Photo er stengt Lordager og Sondager. Og B&H er stength Lordager. Mange camerabutikker i NYC eies av Hasidic juder, som jobber ikke på Lordager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå