Gå til innhold

servicepack 1, 2, 3.....

TRS

Anbefalte innlegg

noen som vet om det går ann og laste ned disse fra microsoft på egne filer slik at jeg kan installere dem på maskinen hjemme? jeg får det iallefall ikke til, eneste filene jeg får dloadet er "snarveier" til en slags direkte installasjon, altså kort fortalt: jeg får ikke lastet dem ned slik at jeg kan ta dem med hjem.........

1 ting til.....trenger jeg servicepack 1 og 2 om jeg laster ned sp3??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen som vet om det går ann og laste ned disse fra microsoft på egne filer slik at jeg kan installere dem på maskinen hjemme? jeg får det iallefall ikke til, eneste filene jeg får dloadet er "snarveier" til en slags direkte installasjon, altså kort fortalt: jeg får ikke lastet dem ned slik at jeg kan ta dem med hjem.........

Du finner dem via windows.no

1 ting til.....trenger jeg servicepack 1 og 2 om jeg laster ned sp3??

Nei. Det virker som det er SP til Windows 2000 du mener?

Lenke til kommentar
Men har hørt at SP3 ikke er så mye bedre enn SP2 (trur microsoft sa det samme???), så gå for SP2 om du finner den (mitt synspunkt). :-?

Det er faktisk ganske mye som blir fikset i SP3.

her er listen

Om noen av disse fiksene ikke var i SP2 er jeg ikke sikker på, men det er uansett best å få med seg nyeste SP

Lenke til kommentar
Det virker som det er SP til Windows 2000 du mener?

Ja win2kPRO som jeg har hjemme (uten inett :( )

og hehe eneste grunnen er foreløpig at Neverwinter Nights av en eller annen grunn KREVER MINST Sp2 til win2k for og kunne kjøre....... :)

men takk for svar da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...