stuer Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Har lest en del på sidene her, er rimelig fersk i data verden. har kjøpt plextor 24x for at det ska gå raskere å brenne. Med brenneren fikk jeg nero5 burning rom. (v5.5).Desuten lastet jeg ned cloncd, har hørt at det var bra. Men når jeg brenner "Henger" maskina mange ganger,og den brenner ikke 24x heller. Some cd`er går ikke an å brenne i det hele tatt. Angrer på at jeg kjøpte plextor nå. Vet ikke va jeg gjør galt heller... Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Hva mener du med henger? Stopper alt opp? buffer underrun? hva? hvordan ser du at den ikke brenner 24x? tar du tia? "some cd'er"? hva betyr det? lol, mange spm. der :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Quote: On 2001-12-30 23:34, PanzerFaust skrev:Hva mener du med henger? Stopper alt opp? buffer underrun? hva? hvordan ser du at den ikke brenner 24x? tar du tia? "some cd'er"? hva betyr det?lol, mange spm. der :wink: Henger=Maskina henger seg opp, some cd'er=noen cd'er... Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Quote: On 2001-12-30 23:36, sosohal skrev:Henger=Maskina henger seg opp, some cd'er=noen cd'er... Var jeg lixom ute etter hva slags henging vi snakker om her... men takk likevel sosohal, du er en "likandes" kar Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Henger er altså at maskina ikke vil mer, ei heller blåskjerm, men det nytter ikke å røre på musa, trykke på tastaturknapper osv... Eneste som hjelper, er nok restart ell power knappen :smile: Har god erfaring med det, da jeg tidligere kjørte Win 98 Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Hadde vært fint om de var han som ville ha hjelp som hadde sagt det dah, men dessverre tror jeg han har blitt skremt bort av "toillprate våres." Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Vel... Jeg er rimelig sikker på at det var det han mente men... Du får unnskylde :smile: Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Mulig det er fordi cd'ene du brenner ikke støtter 24X brenning. Det står på cd'ene eller coveret hvilken hastighet de støtter. Reduser brennehastigheten. Mvh Lars Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Kan være litt dma problemer og litt kollisjon med ulike brennerprogram. Prøv å legg in bare det programmet du fikk med brenneren etter å ha fjernet de du har inne fra før. Forsøk også å brenne plater med feks 12x hastighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå