Carlgutt Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Er sikkert tusen tråder om dette alt men, men. Mens jeg vanter på mass effect, halo 3, army of two. osv trenger jeg et spill å holde på med. gears of war begynner og blir litt ensformig og forza2 er ikke super gøy uten ratt (selv om det er veldig bra uten også) Jeg kunne tenkte meg et slags rpg aktig spill vurder overlord sterkt har prøvd demoen litt og syntes den var ganske gøy. noen som kan fortelle litt om spillet fks online delen storyen og sånt?eller Er det noen bedre Rpg til xbox fortiden? (vet de fleste rpg spill og sånt er til data men jeg spiller ikke mer på pcen ) tar gjerne imot forslag til andre bra spill som er ute for tiden eller kommer veldig snart. takk. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Fra hva jeg har hørt, så virker dt ut til at Overlord skal være like gøy i fullversjonen som demoen. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Siden du vil ha rpg, så koster ikke oblivion så mye nå. Rundt 300 i butikkene vil jeg tro Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Fable, rpg, actionfylt, morsomt, bra grafikk, ute nå. Veldig bra spill Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Du bør sjekke ut The Darkness. Lenke til kommentar
Dobbelmoral Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Vil ikke kalle Overlord et rpg akuratt. Oblivion inneholder ganske mange timer spilling, mener du kan kjøpe shivering isle også på marketplace som gir enda flere timer. Går du for achivements så kan du nok spille oblivion til de spilla du snakker om kommer ut. The darkness som noen nevnte er ganske kort i tillegg til at det er et fps ikke rpg , Kjøpte det for ikke mange dagene sia og har allerede runna det i normal og hard, har også tatt en god del av achivementsa, mangler vel 1 av singel player achivementsa. Døds bra spill men kort så om du skal spille noe lenge så ekke det spillet å gå for Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Prey er jo sykt billig nå. Ikke noe kjempespill og ingen online, men var ganske artig. Spillte gjennom det på 2 dager jeg da. Spillte mye. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 IKKE start med world of warcraft!!!! Lenke til kommentar
Tomne Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Så du kjedet deg i 2007, bestemte deg for å prøve World of warcraft og har endelig blitt lei/ klart å tvinge deg ut av det? Eller tolket jeg deg feil? Er forøvrig enig med deg, er litt som å begynne å røyke det spillet der Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Fable, rpg, actionfylt, morsomt, bra grafikk, ute nå. Veldig bra spill 1 Kjempebra 2 Ikke fult så bra 3 Ehh, var det alt(ALT for lett) (map packen er helt vansklig forhold til spillet i seg selv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå