DP Rusher Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Vil heller ha Edmilson ettersom han er billigere og har mer rutine. Dog er det et problem at han er skadet. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hvorfor kaller folk Sam Allardyce for Big Sam? Er det noe den Engelske pressen har funnet på? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Grunnen til at Dyers overgang til West Ham gikk til helvete: Dyer vil ha 2millioner pund av oss i lojalitetsbonus, det går ikke Ashley med på å krever at West Ham skal betale den. Akkurat som vi måtte gjøre med Barton. At Dyer i det hele tatt krever en sånn bonus når han endelig har sjansen til å komme seg vekk er for meg absurd! Idioten har jo faenima dratt inn en million i uka de siste årene uten å spille!! Forbanna møkkamann!! Jeg vil gå så langt at jeg sier at jeg aldri vil se den stygge lille hora i vår stolte drakt igjen, samme faen hva han kommer med av unnskyldninger eller uttalelser om at han vil spille for klubben. Som en kamerat sa; "Dyer skulle fått mer juling en mat og mat skulle han ha fått støtt." Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Kanskje få inn noen linker i førsteposten? Newcastle United - Offisiel klubbside Scandinavian Magpies Online - Offisiel norsk supporterside NewUtd.no - Newcastle supporterside, av fans, for fans Endret 6. august 2007 av King_P Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Er stor optimist foran årets sesong nå! Er helt sikker på at vi kommer til å komme høyt på tabellen. Føler endelig at vi har god dekning på de fleste plassene, og for ikke å snakke om angrepet. Skremmer hvilken som helst klubb i Premier League! Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Grunnen til at Dyers overgang til West Ham gikk til helvete: Dyer vil ha 2millioner pund av oss i lojalitetsbonus, det går ikke Ashley med på å krever at West Ham skal betale den. Akkurat som vi måtte gjøre med Barton. At Dyer i det hele tatt krever en sånn bonus når han endelig har sjansen til å komme seg vekk er for meg absurd! Idioten har jo faenima dratt inn en million i uka de siste årene uten å spille!! Forbanna møkkamann!! Jeg vil gå så langt at jeg sier at jeg aldri vil se den stygge lille hora i vår stolte drakt igjen, samme faen hva han kommer med av unnskyldninger eller uttalelser om at han vil spille for klubben. Som en kamerat sa; "Dyer skulle fått mer juling en mat og mat skulle han ha fått støtt." 9216483[/snapback] Det er strengt tatt bare rykter da. Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Som United-tilhenger har jeg virkelig sansen for Smith. Han kommer til å være knallgod for dere ! Endret 10. august 2007 av nikkoboss Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Ble ikke mindre optimist etter 1-3 seieren over Bolton! Godt å se at Martins scorer. Har tro på at han kan ta toppscorer tittelen i år. Endret 14. august 2007 av Are.......... Lenke til kommentar
Olaus Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tror dette blir et knallår, vi har jo fått en kjempe manager i Allardyce. Eller en høyreback kunne vært fint Syns at Dyer kan dra dit pepper'n gror. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Nå er Owen, Michael tilbake? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Owen er vel med i kampen mot Aston Villa nå til helga så vidt jeg vet. Han spilte jo 60 minutter i en reservelagskamp nå nettopp, og har uttalt at han ikke kjenner noe til skaden. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Tror dette blir et knallår, vi har jo fått en kjempe manager i Allardyce.Eller en høyreback kunne vært fint Syns at Dyer kan dra dit pepper'n gror. 9282520[/snapback] Ser ut som om du får viljen din. http://www.dagbladet.no/sport/2007/07/11/505966.html Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Skuffende 0-0 mot Aston Villa idag. Ser også at mange andre lag vinner ganske så klart over Bolton. Noen som vet hvordan spillet var mot Aston Villa? Om det var noen som fortjente seieren? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ser at Michael Owen er tilbake nå Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Skuffende med 1-0 tap mot Derby i går! For et lag med ambisjoner om en 6. plass, så må man klare å motivere seg også mot antatt dårligere lag. Er ikke så glad i at Allardyce ikke bruker Martins og Owen samtidig. Selv om de utfyller hverandre veldig, så bli det litt for dumt å ha 1 av 2 superspisser ute på banen av gangen. Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Må få inn meir kreativitet på den mitbanen Butt Geremi og han dere Barton er ikkje akkurat kreative vidundere. Fp innpå Newcastles beste utespiller Emre Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Neeeei, balle. Da har BSA og Newcastle skilt lag. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke bra dette nei! Neste manager inn nå bør være en skikkelig en (ikke det at Sam ikke var det), som får sitte lengre enn 6 måneder! Selv om han ga klar beskjed om at han ville gjøre Newcastle til et topplag i løpet av 3-5 år, så blir han altså sparket i løpet av et halvt ... Blir spennende og følge nestemann inn dog. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Huff. Kan vel fort bli han ja. Er skeptisk til å ansette en som aldri før har prøvd seg som manager, til å rette opp nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå