Rottenspacehead Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det der ser bare konge ut = ) Blir så artig når alt kommer = ) Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Nettopp det jeg har gjort. 360 Versjonen ser mye mer detaljert og finere ut... 9092812[/snapback] Så du har sett HD versjonen av xbox 360 traileren , så ser du PS3 videoen som ble linket til, denne er tydelig filmet med et kamera på en skjerm. Rart det der at en HD trailer ser bedre ut en en CAM trailer Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Nettopp det jeg har gjort. 360 Versjonen ser mye mer detaljert og finere ut... 9092812[/snapback] Bruk nå den hjernekraften du har blitt tildelt. Sier seg selv at et HD klipp ser bedre ut enn et cam clipp. uff Lenke til kommentar
Razormail Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Trur CoD4 kommer til å bli en stor slager her til lands, håper på det i allefall.. Holder ennå aktivt på med CoD2 og CoD Har tonnevis av info hvis noen lurer Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Siden de portet CoD2 også burde de jo ha det med på en collectors edition eller noe. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Dette kommer vi til å få svar på strax begge utgavene er ute! Gametrailers er flinke på slike ting, og mest sannsynelig er forskjellene så små at kun fanboyene ser forskjell.. til fordel for sine respektive konsoller selvfølgelig! Endret 18. juli 2007 av Drunk In Public Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Dette kommer vi til å få svar på strax begge utgavene er ute!Gametrailers er flinke på slike ting, og mest sannsynelig er forskjellene så små at kun fanboyene ser forskjell.. til fordel for sine respektive konsoller selvfølgelig! 9097306[/snapback] Haha den satt, men er litt usikker hva jeg skal velge det til, er det bedre på den ene konsollen og den andre er litt dårligere Litt drit fordi jeg har ikke Xbox Live, men viss det er store forskjeller mellom 360 versjonen og PS3 så går jeg får den som ser flottest ut Og att spillet blir lansert samme dag, noe som har vist seg ganske lite når det gjelder samme spill mens som blir utsatt til PS3, noe som jeg synes er dumt, fordi da kan det skje att det er bedre til PS3 eller vice versa Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Ein annen faktor for min del er jo at 360 har ein langt meir egnet kontroll for FPS syns eg da. Men eg må intrømme det at det er deilig å kunne spille uten det evige suset fra DVD-rommet Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Ein annen faktor for min del er jo at 360 har ein langt meir egnet kontroll for FPS syns eg da. Men eg må intrømme det at det er deilig å kunne spille uten det evige suset fra DVD-rommet 9100088[/snapback] :!: Er ikke bare å guffe opp volumet da, så hører du ikke den susen :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Joda men likevel Plager meg ikkje sånn sett. Men COD4 ser ut til å ha noen snike levels også, så da kan det vere godt å ha spenningen i behold uten at boksen spinner villmann ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå