Fisk1 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Nå som videregående er over, så må man jo nesten velge mellom å fortsette utdannelsen på høyskole/folkehøyskole/universitet osv, eller ta et friår eller to, tre... Jeg for min del har valgt å bygge videre på mediekarrieren min, og har søkt meg inn på bachelor i Medieproduksjon på HiG, mer folkelig kjent som Høyskolen på Gjøvik. Er det noen andre her inne som skal gå på HiG, eller går der allerede? Hadde jo vært fint å se om det var noen andre enn meg selv som skal flytte til denne vakre byen med alle disse fantastiske rundkjøringene og småveiene. Så sett i gang, post hva dere skal gå, og gjerne navn etc. også, hvis dere vil dele det. Fant lite fra HiG på Facebook, så prøver å etablere et lite nettverk her inne i stedet. Altså: Fisk1, André fra Lillehammer, bachelor i Medieproduksjon, HiG 2007. EDIT: For de som ikke har skjønt det; skal du ikke inn trenger du ikke svare "nei" i tråden, bare for å understreke det. Post hvis du skal inn, og ikke ellers. Endret 19. juli 2007 av Fisk1 Lenke til kommentar
Løve Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Jeg regner med å søke meg inn på Bacherlor i Informasjonssikkerhet på Gjøvik når jeg er ferdig med videregående, men det er ikke før til neste år desverre. Endret 17. juli 2007 av Løve Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg vurderer også å gå der etter videregående for bachelor i medieproduksjon, men det blir ikke før om en stund da jeg skal begynne på det andre året mitt ved Medier og kommunikasjon nå til høsten. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Spørsmålet gjalt jo egentlig dere som skal gå der til høsten da, men greit å vite. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Begynner på 2.året medie-teknologi til høsten, etter et år med medie-management. Så må ta opp masse fag, tralala. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Nei jeg skal ikke, men mente du det med at Gjøvik var en pen by? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Begynner på 2.året medie-teknologi til høsten, etter et år med medie-management. Så må ta opp masse fag, tralala. 9091764[/snapback] Artig. Dere som tror dere er morsomme når dere poster offtopic: gi faen. Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Velkommen skal dere være. HiG er en fantastisk skole å gå på, og Gjøvik er rett og slett digg. (Går dog ikke på HiG, men har jobbet en del på IT-tjenesten der). Min destinasjon etter fullført tid på Gjøvik VGS. Lenke til kommentar
Mondain Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg begynner på 2.året dataingeniør der til høsten. Trives veldig godt Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Vi ska gå i samme klasse neste år, Fisk1 men det visste du nok fra før, siden jeg er i Facebook-gruppa for klassa vår. hihi Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Vi ska gå i samme klasse neste år, Fisk1 men det visste du nok fra før, siden jeg er i Facebook-gruppa for klassa vår. hihi 9124641[/snapback] Tøft! Da er du vel... hm... PM meg på Facebook. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Skal starte på forkurs til ingeniør til høsten... *glede seg* Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Hva kan dere som har gått på skole der si om skolen? Alt er interessant EDIT: Gjerne også det sosiale, hvordan det er å bo i Gjøvik OSV. Endret 10. april 2008 av Mr.SS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå