Gå til innhold

Høyskolen på Gjøvik, høsten 2007; skal du dit?

Fisk1

Anbefalte innlegg

Nå som videregående er over, så må man jo nesten velge mellom å fortsette utdannelsen på høyskole/folkehøyskole/universitet osv, eller ta et friår eller to, tre...

Jeg for min del har valgt å bygge videre på mediekarrieren min, og har søkt meg inn på bachelor i Medieproduksjon på HiG, mer folkelig kjent som Høyskolen på Gjøvik.

Er det noen andre her inne som skal gå på HiG, eller går der allerede? :)

Hadde jo vært fint å se om det var noen andre enn meg selv som skal flytte til denne vakre byen med alle disse fantastiske rundkjøringene og småveiene.

Så sett i gang, post hva dere skal gå, og gjerne navn etc. også, hvis dere vil dele det.

Fant lite fra HiG på Facebook, så prøver å etablere et lite nettverk her inne i stedet. :wee:

Altså:

Fisk1, André fra Lillehammer, bachelor i Medieproduksjon, HiG 2007.

EDIT: For de som ikke har skjønt det; skal du ikke inn trenger du ikke svare "nei" i tråden, bare for å understreke det. Post hvis du skal inn, og ikke ellers.

Endret av Fisk1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Begynner på 2.året medie-teknologi til høsten, etter et år med medie-management. Så må ta opp masse fag, tralala.

9091764[/snapback]

Artig. :)

Dere som tror dere er morsomme når dere poster offtopic: gi faen.

Lenke til kommentar

Velkommen skal dere være. HiG er en fantastisk skole å gå på, og Gjøvik er rett og slett digg. (Går dog ikke på HiG, men har jobbet en del på IT-tjenesten der).

Min destinasjon etter fullført tid på Gjøvik VGS. :)

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...