Mr. Bojangles Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Hei Savner sentrallås på golfen min, og lurte derfor på om det er mulig å ettermontere dette uten så alt for mye kluss? Noen gode sett? Har sett litt på dette: http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?v...egorier/65/8789 Kan den monteres i Golf? Noe man kan gjøre selv? Edit: evt. denne Endret 17. juli 2007 av EvenT Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 For og si det slik, det er ikke noen stor sak og skifte ut til sentrallås... Post 700:) Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 For og si det slik, det er ikke noen stor sak og skifte ut til sentrallås... Post 700:) 9087500[/snapback] Da handler jeg inn en fjernstyrt sentrallås når feriepengene kommer. Går det forresten ann å koble den til å blinke med blinklysene eller lage slik *blib-blib* lyd når man låser (vet det går ann med Defa, men vet ikke om det går ann med standalone sentrallås). Lenke til kommentar
gxi Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 De fleste fjernstyrte(/alle?) sentrallåspakker har en ledning som kan kobles til nødblinken for blinklyseffekt. Dette er nok den enkleste delen av hele greia. Dersom den ikke har det er det ikke verre enn å ta signalet fra motorene og kjøre det inn i et timerrelè av ca. samme type som bl.a brukes til vindusviskerene som deretter kobles på nødblinkkretsen. Hensikten vil da være å bruke det kjappe signalet som går til motorene til å lukke et relè som holder seg åpen i 2-3 sekunder med en timer og aktiverer nødblinken mens det er lukket. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Smart! Hvorfor tenkte ikke jeg på det. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 grunnet dobbeltposting fra trådstarter stenges denne tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg