Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke lest image filer i vista media senter!

Anbefalte innlegg

Hei.

var nettopp på ferie med mitt nye videokamra. fikk en kompis til å redigere filmen for meg. det var en image fil som kunne leses nero showtime, men da jeg la den i media senterets video biblotek kan den ikke leses derfra bare i nero. noen som vet hva jeg kan gjøre? kjenner vista svært dårlig(nettopp fått det).

takker for svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

var nettopp på ferie med mitt nye videokamra. fikk en kompis til å redigere filmen for meg. det var en image fil som kunne leses nero showtime, men da jeg la den i media senterets video biblotek kan den ikke leses derfra bare i nero. noen som vet hva jeg kan gjøre? kjenner vista svært dårlig(nettopp fått det).

takker for svar...

9087054[/snapback]

Var det en .img, .iso eller cue/bin- fil?

Lenke til kommentar
hvis den er zipet er det vel ikke img fil. får kjørt filene i win media player og nero show time når de ligger på hardisken. men får ikke kjørt de inne i media sentere.

9088031[/snapback]

Joa, du kan fint pakke ut en IMG fil som om det var en ZIP. Man kjører vanligvis ikke video fra IMG filer om man ikke brenner eller mounter dem med poweriso, deamon tools, alkohol 120% osv...

Lenke til kommentar

Blitt noen filmer med mitt gamle kamra også.. alle filmene er .img filer har tidligere brukt Nero show time til å se de. Byggde med nettopp media senter i håp om få ett litt bedre system og oversikt over musikk bilder og filmer. er klar over det at de er ment til å brennes ut med siden det alltid har funka før, om det finnes en løsning på det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...