Gå til innhold

8800 ultra eller 8800 gtx sli ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså forskellen på gtx og ultra er veldig liten, gtx har vanligvis 575/1800 og ultra har ca 600/2160, så det er bare snakk om 10-15fps mer på ultra kortet.

Hvis du virkelig ikke har noe annet å bruke pengene på så kjøp en gtx til, det knuser 1 ultra kort uten tvil.

Lenke til kommentar
Altså forskellen på gtx og ultra er veldig liten, gtx har vanligvis 575/1800 og ultra har ca 600/2160, så det er bare snakk om 10-15fps mer på ultra kortet.

Hvis du virkelig ikke har noe annet å bruke pengene på så kjøp en gtx til, det knuser 1 ultra kort uten tvil.

9087130[/snapback]

OK. Virker det som sløseri eller ?

Lenke til kommentar
Ja når du har en pc som takler alle dagens og fremtidige spill så er det sløseri.

"Sløs" heller pengene på neste grafikkort som kommer fra nVidia ca i November.

Det tror jeg vil være bedre en 2stk 8800gtx/ultra. :dribble:

9087180[/snapback]

oki ta venter jeg heller å kjøpe det :)

Edit: Har du noen linker til denne nyheten eller ?

Endret av nocturno_culto
Lenke til kommentar
Det som står der ville jeg tatt med en stor klype salt...

"The Inquirer" og "Fudzilla" som er oppgitt som kilder til denne informasjonen, er jo ikke akkurat kjent for å være av de mest troverdige. rolleyes.gif

Det er greit nok. Men det som virker litt mistenksomt med at den artikkelen kan stemme er for eksempel thermaltakes nye 1000w og 1200w psu'er som skal støtte dualcore core graphic card og quad core prosessor o.s.v som er merka sli-ready

Lenke til kommentar

det ryktes flere steder på nettet at nvidia skal slippe et monsterkort som yter 2-3 ganger et GTX......

så har du 4000 for mye kan du enten gå for sli eller du kan legge det under hodeputa og være klar til nermere jul.

men har man lyst på mere HW er det vanskelig og være fornuftig. så klart det er økonomisk litt på tryne og kjøpe ett til, men mentalt kan det være bare posetivt :yes:

Lenke til kommentar
det ryktes flere steder på nettet at nvidia skal slippe et monsterkort som yter 2-3 ganger et GTX......

så har du 4000 for mye kan du enten gå for sli eller du kan legge det under hodeputa og være klar til nermere jul.

men har man lyst på mere HW er det vanskelig og være fornuftig. så klart det er økonomisk litt på tryne og kjøpe ett til, men mentalt kan det være bare posetivt :yes:

9093578[/snapback]

helt korrekt the ghost :D jeg venter heller til det nye kortet kommer jeg :p

Endret av nocturno_culto
Lenke til kommentar
Vet ikke hvor jeg leste det, men det var snakk om at neste generasjons kort fra Nvidia skulle være opptil to ganger så raske/kraftige som Ultra.

Me like  :cool:

9094234[/snapback]

Dere må slutte å komme med alle disse nyhetene om neste generasjon! :tease: Greier aldri å bestemme meg for om jeg skal kjøpe nå eller vente! :tease: PC-komponenter er en lang ond sirkel som aldri slutter... ALDRI! :tease:

Lenke til kommentar

hehe, uansett når du kjøper så vil det komme et nytt kort. si du kjøper 2 gts kort nå, venter forbi neste kort som kommer ut, så kommer garantert nvidia med et kort (sikkert noe sånn som 10.800gtx) om banker dritten av 8800gtx og det neste som antagelgi kommer til å hete 9800 gtx, eller noe :p

trur du heller må la økonomien bestemme om du skal oppgradere.

om du sitter med 2x 8800gts så vil jo det sparke rumpe en stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...