Bjonski Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Var ute i båt i går og knipset noen bilder mens vi suste gjennom Saltstraumen(verdens sterkeste malstrøm). Har et bilde av en gammel ferge. (Kan tenkes at den var i drift før bruen ble bygd) Original S/H Lenke til kommentar
Dork1337 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg tror du har et objekt som kanskje fortjener eksponeringene, men jeg syns ikke bakgrunnen og eksponeringen fungerte skikkelig her. Det ble litt for mye høyhvitt/utbrent bak på båten og på flere av husene i bakgrunnen samt litt for mye "rot" rundt objektet. Jeg antar at du ikke hadde anledning til å jobbe særlig mye med komposisjonen av bildet siden du selv satt i en båt. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Jeg tror du har et objekt som kanskje fortjener eksponeringene, men jeg syns ikke bakgrunnen og eksponeringen fungerte skikkelig her. Det ble litt for mye høyhvitt/utbrent bak på båten og på flere av husene i bakgrunnen samt litt for mye "rot" rundt objektet. Jeg antar at du ikke hadde anledning til å jobbe særlig mye med komposisjonen av bildet siden du selv satt i en båt. 9087674[/snapback] Angående utbrente partier: Mitt kamera har en tendens til å gjøre sånt. Har ikke peiling på hva det kommer av, har prøvde både manuelle instillinger og automatiske. Jeg satt selv i en båt med 150 hestekrefter som ikke stoppet Endret 18. juli 2007 av Bjohansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå