-Shark- Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Håndpolert da eller? Lagt på noen wax etterpå? Virkelig snø der enda altså, må bo i tromsø du? Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Maskinpolert.. Dualhead maskin fra Bilxtra.. Brukte Autoglym Super resin polish først og strøk på Autoglym gloss protection etterpå.. Blir veldig bra resultat med autoglym og en skikkelig polermaskin.. Bor i Tromsø ja.. Plenty med snø her enda Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Var inne på offroad.no, gått lei av å rustsveise ser jeg. Skjønner deg godt, når 30%+? av bilen består av glassfiber, tectyl og rust så blir det MYE arbeid (for mye) skal jo kjøre bilen også. Men sett at du skraper Patrol`n til neste år, hva er det du ser for deg som den neste bilen? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 ''Turbo Esel'' , den var morsom (bilde, hvor han polerte bilen.) Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Er lei av rustsveisinga ja.. Nå gidder jeg ikke mer.. Uansett hvor jeg skraper så er det rust.. Hadde større planer for bilen, men de er lagt på is.. Nå skal den kjøres til det ikke er mere igjen.. Er en grei bruksbil.. Er god teknisk. Har jækla lyst på Y61 patrol med 4,2TD.. Har bare sett den med 2,8TD i Norge.. Turbo di-ESEL kommer fra en film jeg så en plass.. Synes den var litt morsom så måte gjøre det med min også... Folk som ligge rbak meg får iværfall en god latter... Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Patrol, må faktisk innrømme at jeg tenkte på å kjøpe Y60 da det så dårlig ut for 4Runnern. Det var en 4,2 til salgs her i vesterålen i febarua/mars. Edit: Fant den enda til salgs, dog en stiv pris (men du var ute etter en Y61 i kort utgave?) http://www.autos.no/show.asp?bil=16618 Endret 24. mai 2008 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Fet bil. Men de lyktene bak var ikke så pene som hang og slang der Birger Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Montert luftkompressor og CB-radio. Kompressoren, trykkbryteren og tanken er skrudd sammen med GYROLOK fittings.. Sånne vi bruker offshore i annlegget.. Brukes opp til 400 bar Føltes litt rart å skru en PSV fra Biltema inn i Gyrlokfittings til mange tusen kroner... Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 CB radio og luftkompressor, kjekt å ha når en skal i utmarka. Hva måtte du ut med for den CB radioen, og hvilken antenne bruker du? Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Tror dn CB`en kosta 1000kr ca. fra danmark.. Husker ikke farta.. Antenne har jeg ikke kjøpt enda, men har lyst på en som jeg kan felle ned sånn at jeg kommer meg inn i parkeringshus ol. Skal innom ei lokal sjappe til uka å se litt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå