Alastor Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Yes, da var min nye LG 42LY95 på plass, og dermed har jeg et par spørsmål rett og slett. Xbox360en min har mulighet for å sende 1080p ut - bør jeg la den gjøre det og dermed oppskalere for seg selv, eller la lgen selv foreta oppskaleringa? I tillegg, om jeg kjører 720p-videoer fra pcen, vil det da være lurest å skru ned oppløsningen ut fra pcen til 1360x768, og så kjøre videoen, eller la oppløsninga ut fra pcen være 1080p? Sikkert tullete spørsmål men jeg lurer nå da . Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Kan du ikke for enkelthetensskyld bare prøve? Det er vel sjelden et fasitsvar på slik som dette. Uten at jeg er helt sikker, tror jeg det er best at X360 sender ut 1080p selv, så kan TV'en bare bry seg om å vise det =) Legg gjerne ut en review på AVforum eller i den tråden der vi diskuterte LF65 vs LY95 en liten stund. Er spent på å høre review av den. EDIT: det var din egen tråd forresten, og jeg så du spurte om det samme der =] Om du har HD-DVD spiller er det høyst interessant å vite hvordan bildekvaliteten blir! Endret 16. juli 2007 av Lil-H Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Kjør 1080p hele tiden fra PC. Hvis du velger 1360*768 vil du måtte skalere to ganger. Endret 17. juli 2007 av Rikky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå