Juden Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Her kan dere komme band som er gode, gamle og har gjør gjort en del for musikken. Anbefal sånne band. Kom med info og forklar hva de gjorde og hva gjør gode. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Finnes ikke glemte band, bare uvitende lyttere.. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Kunne jo være greit å vite noe om hvilken sjanger du er ute etter, da. Dumt å foreslå AOR hvis du er ute etter synthpop.. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Finnes ikke glemte band, bare uvitende lyttere.. 9086909[/snapback] Godt sagt. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Her kan dere komme band som er gode, gamle og har gjør gjort en del for musikken. Anbefal sånne band. Kom med info og forklar hva de gjorde og hva gjør gode. 9086522[/snapback] Lynyrd Skynyrd....Ekte sørstatsrock/blues. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det er ingen av de gode, gamle bandene som er glemt. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Thin Lizzy er "alt for" glemt. Det er et godt, gammelt band. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg vil nevne The Band. De er jo relativt glemt, hører ihvertfall ikke noe om dem lengere her på forumet, og de har mange gode sanger. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Så vi skal nevne gode band som ikke omtales så mye på forumet?... okey, da forstår jeg. Jeg har for øvrig ikke glemt Thin Lizzy eller The Band, selv om førstnevnte ikke er blant mine favoritter. Hvilken grad ordet "glemt" brukes kan også defineres... Gode gamle som ikke omtales så mye på forumet: - Alice Cooper (vel Anth/neitakk har jo nevnt dem en del ganger, men likevel) - The Allman Brothers Band - The Animals - B.B King - Barry White - Bob Dylan - Cat Stevens - Chris Rea - Cream - Fleetwood Mac - Grateful Dead - The Hollies - Jackson Brown - James Taylor - Janis Joplin - Jefferson Airplane - Joni Mitchell - Nazareth - Sarah McLachlan - Small Faces - Steve Miller Band - Status Quo - The Yardbirds Endret 17. juli 2007 av HenHau Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Så vi skal nevne gode band som ikke omtales så mye på forumet?... okey, da forstår jeg. Jeg har for øvrig ikke glemt Thin Lizzy eller The Band, selv om førstnevnte ikke er blant mine favoritter. Hvilken grad ordet "glemt" brukes kan også defineres... Gode gamle som ikke omtales så mye på forumet: - Alice Cooper (vel Anth/neitakk har jo nevnt dem en del ganger, men likevel) - The Allman Brothers Band - The Animals - B.B King - Barry White - Bob Dylan - Cat Stevens - Chris Rea - Cream - Fleetwood Mac - Grateful Dead - The Hollies - Jackson Brown - James Taylor - Janis Joplin - Jefferson Airplane - Joni Mitchell - Nazareth - Sarah McLachlan - Small Faces - Steve Miller Band - Status Quo - The Yardbirds 9089711[/snapback] Alice Cooper i perioden 71-76 er fantastisk. Synd han/bandet er kjent for den svake solokarrieren og Poison. Aerosmith har også det samma ryktet føler jeg. De fire første albuma er gull, spesielt Rocks. Ellers: Bad Company Blind Faith Budgie Buffalo Springfield Canned Heat Donovan Frank Zappa Guess Who John Cale Love T.Rex The Jam Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Misliker egentlig det meste av den klassiske rocken og metallen som blir omtalt her på forumet. Vil anbefale folk her å sjekke ut band fra det amerikanske undergrunns-miljøet som, Hüsker Dü (ja de er mitt favorittband), Minutemen etc. Ligger hinsides mange skjulte perler der. Endret 17. juli 2007 av Bricklayer Lenke til kommentar
paalekal Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Finnes ikke glemte band, bare uvitende lyttere.. 9086909[/snapback] Agreed, men et band jeg hörer på heter Hammerfall... Folk jeg har snakka med har aldri hört om dem :O (Ö Er pga jeg sitter i Tyrkia på et svensk keyboard) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå