ChristR Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hei Venter på en pakke.. (oppkrav) Men pakka kommer jo aldri! Den ligger 20min fra meg, så jeg vurderer å hente den der selv, men noen som vet om det er mulig å få hentet pakker på postterminalen? (Ikke postkontor altså) Det er jo oppkrav, så må betale. Mvh Christer Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Tviler sterkt på at det lar seg gjøre, du må nok bare vente. Men det er utrolig irriterende at det er sånn. Sånn er det her også, postterminalen er ikke langt fra meg, og det er ikke postkontoret heller. Likvell bruker de lengre tid på å frakte pakken mellom disse to enn hva hele sendingsprosessen tar fra foreksempel Sandefjord (jeg bor i Stavanger, nærmere bestemt Randaberg). Edit: Sent på kvelden, jeg presterte å skrive Sandefjort Endret 16. juli 2007 av steffenz Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Ah! Lazy postmen! Akkurat det jeg trodde egentlig... Men har veldig lyst til å prøve! Kanskje bryte meg inn i natt Lenke til kommentar
19andr1 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ah! Lazy postmen! Akkurat det jeg trodde egentlig... Men har veldig lyst til å prøve! Kanskje bryte meg inn i natt 9086533[/snapback] Det går ikke, jeg ønsket å gjøre akkurat det samme, så jeg ringte ned til poste, da fikk jeg ett strengt nei! Spar bomturen 1 Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Takk for svar! Forferdelig irriterende! De kunne jo hatt postkontor i terminalen ellernoe, for raskere service... Bah Lenke til kommentar
19andr1 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Takk for svar! Forferdelig irriterende! De kunne jo hatt postkontor i terminalen ellernoe, for raskere service... Bah 9086618[/snapback] Kunne ikke blitt mere enig! Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Yes! Kl. 06.04 ankom pakken til postterminalen i Oslo, er 15 min fra meg. Kl 14:57 ankom det postkontoret 7 min fra meg. Var på jobb, så henter det TIDLIG imorgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå