Gå til innhold

Beste pølse på bensinstasjonen?


Beste pølse på bensinstasjonen?  

241 stemmer

  1. 1. Beste pølse på bensinstasjonen?

    • Baconpølse
      120
    • Løkpølse
      10
    • Ostepølse
      50
    • Krydderpølse
      8
    • Kyllingpølse
      5
    • Grillpølse
      20
    • Wienerpølse
      7
    • Røkt kjøttpølse
      0
    • Fransk hotdog (bilde side 3/innlegg 41)
      7
    • Frankfurter
      0
    • Liker ikke pølser..
      12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syns Baconpølsene er best. Men er det ikke ost inne Baconpølsene?

9099212[/snapback]

Jepp, så til dere som eventuelt får det feil: Det telles som baconpølse når det er ostepølse med bacon rundt :)

 

Men det er bare noen bensinstasjoner som det er ostepølse med bacon, andre serverer bare 'vanlige' pølser

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
P ø l s e ! Ikke Taco!

 

pølse f1 el. m1 (uvisst opph)

1 matrett av kjøttblanding, innmat e l stappet i dyretarm el. etterligning av dyretarm blodp-, medisterp-, spekep- / selge varme p-r / det er ikke så nøye med en p- i slaktetiden det er ikke så nøye med noe det er overflod av / det er ingen sak med den pølsa som er for lang det er bedre å ha for mye enn for lite av noe

2 noe som ligner en pølse (1) sjøp-

 

(fra ordboken )

 

Hvis du ikke er klar over det så er taco wrap en krydret kjøttfarse formet som en pølse og deretter pannert med et mais-basert strø (jf. knuste taco skjell). Den blir servert i en hvetetortilla (ikke lompe) med salat, mais og andre godsaker. Slik jeg ser det så er det en pølse god som noen.

Lenke til kommentar

Pølser er triste saker i Norge, hverken gilde, chef(stabburet) eller leiv vidar har noen særlig smakfulle pølser syntes jeg. Skal man ha noe smakfull mat langs norske veier så ville jeg heller ha stoppet på noen veikroer selvom maten der også pleier å være veldig stusselig, skulle jeg hatt pølse for en eller anen merkelig grunn måtte det ha vært noen av chef sinne pølser enten løkpølse eller ostepølse. De valgene man har på stemme greia på tråden her sier veldig lite syntes jeg, alle pølser burde være med der pluss hvem som produserer de f.eks langweiener fra gilde, ostepølse med bacon fra gilde og ostepølse fra chef osv..

Lenke til kommentar

Grillpølse er lagt til som alternativ.

 

Selv er jeg litt usikker på hva jeg vil stemme siden jeg ikke spiser pølse på bensinstasjoner ofte nok til å huske forskjellen i smak. Redigert: Kanskje baconpølse. De ser best ut, men det kommer veldig an på hvilke pølser som ser for lite stekte ut, passe stekte og tørrstekte ut. Krydderpølse hørtes spennende ut. Kanskje jeg velger det neste gang jeg prøver noe sånt. Vet ikke om det blir i år men en eller annen gang blir det vel.

 

Redigert: Jeg la til Røkt kjøttpølse og Wienerpølse. Har sett at de selger det også. Bare si i fra hvis det er ennå flere som mangler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...