Gå til innhold

I Hate This Wii (sang)


Bebeluv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Doc Adams med how to kill you brand er fortsatt best men klarer ikke bestemme meg om hvem jeg synes er best av denne og red ring of death sangen :p det meste i denne var veldig ukorrekt da men han fikk det til å rime veldig bra så kudos for det :thumbup:

 

Ja forresten. Hører jeg feil sier han faktisk nig*a, nig*a nintendo etter at han sier "hi, i hate this Wii!, i hate this Wii!"? :ph34r:

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Det bra med X360 og PS3 sangen er at de faktisk har noen relativt gode grunnlag i sangene, denne sangen var jo bare en oppsummering av fjortiss tendensene på forumet til tider. Som "kos dere med N64 grafikken" og "ser bare teit ut å veive rundt i lufta".

 

Give me some real reasons.

Lenke til kommentar
Det bra med X360 og PS3 sangen er at de faktisk har noen relativt gode grunnlag i sangene, denne sangen var jo bare en oppsummering av fjortiss tendensene på forumet til tider. Som "kos dere med N64 grafikken" og "ser bare teit ut å veive rundt i lufta".

 

Give me some real reasons.

9097059[/snapback]

 

Veldig subjektivt dette her da. For andre enn deg er dette 'real reasons'.

 

I tillegg har Wii unektelig noen svakheter: et eksempel er at den ikke har HD-støtte. Dette er en absolutt en 'ekte' svakhet, uavhengig om du trenger HD-støtte eller ikke.

 

Og når PS3 sangen harsellerte med at PS3 'ikke har spill', hvorfor er det så annerledes når Wii sangen nevner at Wii nesten utelukkende har Nintendo spill?

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar

Hahaha, dødsmorsom og mange gode poeng.

 

"Hi kids, do you like cartoon games? Umm. Wanna play on a system that doesn't do HD and the graphics are lame? No. Wanna drop a few hundred bucks on something you'll play for a month until you realise that wii sports is only fun when you're drunk?"

 

Priceless. :D

Lenke til kommentar
Veldig subjektivt dette her da. For andre enn deg er dette 'real reasons'.

 

I tillegg har Wii unektelig noen svakheter: et eksempel er at den ikke har HD-støtte. Dette er en absolutt en 'ekte' svakhet, uavhengig om du trenger HD-støtte eller ikke.

 

Og når PS3 sangen harsellerte med at PS3 'ikke har spill', hvorfor er det så annerledes når Wii sangen nevner at Wii nesten utelukkende har Nintendo spill?

9097074[/snapback]

 

En svakhet i en konsoll blir vel alltid en subjektiv mening, så ikke kom å si at det er en svakhet, når forståelsen for hva man trenger i en konsoll ikke er en pre-definert begrep men heller en oppfatning som skiller seg mellom mennesker. Jeg for min del klarer meg veldig fint uten HD støtte, trenger jeg det investerer jeg bare i en X360.

 

Så ikke si at det er "unektelig" for grafikk kommer ann hvem du spør. Som utrykket sier, "ikke kast stein når du sitter i glasshus".

 

Fordi jeg ser ikke helt hva som menes med at Wii kun har utelukkende Nintendo spill. Godfather, Resident Evil 4, Scarface, Call of Duty 3 og Medal of Honor: Vanguard er ikke Nintendo spill sist jeg sjekka. Derfor litt feil å si at det er utelukkende Nintendo spill på Wii.

 

Så kommer der og spill til Wii som ikke er Nintendospill, som f.eks No More Heros og et Final Fantasy spill.

 

Så derfor synes jeg det blir riv ruskende galt å si at det er kun utelukkende Nintendo spill på Wii. Faktisk heilt feil.

Lenke til kommentar

Artig film :!:

 

Men for å være ærlig så er jeg drittlei av denne "konsoll-krigen". Folk må skjønne at den aldri kommer til å ende og at det kommer til å være supportere av alle konsoller uansett hvor bra eller dårlige de er. :nei:

 

Kan veldig godt sammenlignes med fotball, alle parter, gode eller dårlige, vil alltid ha masse trofaste supportere som kommer med ræva argumenter for hvorfor sitt lag er det beste, selvom det ligger og subber nederst i andre divisjon, og slik er det og vil det alltid være med konsoll-supportere og.

 

Det er ingen vits i å gå helt i frenzy fordi folk synes denne sangen er artig, noe den uten tvil er, og heller ikke fordi folk synes en konsoll er bedre enn en annen. Det er vesentlige forskjeller på konsollene, og selv foretrekker jeg Xbox (hovedsakelig fordi det er en sterk konsoll og jeg alltid har hatt det fra første stund), og konsollene er sterke på forskjellige felt.

 

Så drit i å klikke for noe så uvesentlig som at folk ikke liker spillene du spiller :ermm: (Nå snakker jeg generelt til fanboys og om alle konsoll-fighter og ikke nødvendigvis bare om denne tråden)

 

Og btw til de som følte seg truffet av den sangen der så finnes det slike sanger om PS3 og Xbox også :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...