DraZeN Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Herregud, kan jo hende han ER i brussel, men han trenger jo faen ikke stå ute fordet, bildet er vel bare for å Lage litt "show" Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det er en ting jeg ikke skjønner med klippet . Har man video overføring av et intervju - hvorfor i all verden står han å prater i mobil . Lenke til kommentar
herpel Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Det er en ting jeg ikke skjønner med klippet .Har man video overføring av et intervju - hvorfor i all verden står han å prater i mobil . 9092541[/snapback] Det må jeg innrømme at jeg heller ikke skjønte. Dersom de overfører bildene live, hvorfor ikke overføre lyden live også? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=152929 Lenke til kommentar
Engel_Linn Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Det er en ting jeg ikke skjønner med klippet .Har man video overføring av et intervju - hvorfor i all verden står han å prater i mobil . 9092541[/snapback] Kanskje fordi han skal høre hva hun sier? Det kommer jo ekko av stemmen hennes etter at hun snakker. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Fikk litt Valen-TV-assosiasjoner nå, merker jeg. Flere som har sett parodien på han ... eeh, hva heter'n da? Han med det grå, krølla håret... Odd Karsten Tveit, ja, når han er i Afrika og "reportererer", så velter den veggen bak ham, og du ser masse spritflasker og det der Jada, jeg er dårlig til å forklare. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Er det film klippet på youtube? Altså den dagr0z sikter til. Lenke til kommentar
Engel_Linn Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg fant det ikke. Men kanskje? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) SCHNIP 9090046[/snapback] Værmeldingen tas en snau meter fra nyhetsankerne, så nei. Og jeg forstår NRK godt her. De velger å sende fra et lokalt studio, og for å forsterke følelsen av tilstedeværelse, og for å minske kostnadene en satelittforbindelse direkte fra felten medfører, så sender de fra et lokalt studio med greenscreen. Så klart, det er jo en litt spesiell praksis, men fullt forståelig. Angående lyden er det vel en enveis satelittoverføring fra studio, og reporter er avhengig av telefon for å få lyden fra studio. Endret 18. juli 2007 av fredrik Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 At de bruker bluescreen er vel ingen egentlig ingen bombe. Tror dere virkelig at reporterene filmer fra nabohuset hver gang et innslag ved det hvite hus presenteres? Temmelig lett er det å se også iforhold til lys og de upolerte kantene rundt reporteren. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Er det film klippet på youtube? Altså den dagr0z sikter til. 9095763[/snapback] Har ikke funnet det jeg heller, desverre. Men godt mulig det eksisterer der ute på nettet en plass. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Ønsker en YouTube versjon jeg også. I og med at NRK nett-TV og VGTV ikke fungerer hos meg Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Ønsker en YouTube versjon jeg også. I og med at NRK nett-TV og VGTV ikke fungerer hos meg 9098902[/snapback] Was is das problem? Grunnet Firefox? Eller linux? Men som regel er det begge deler. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Det fungerer fint her i Firefox hvertfall, og jeg bruker nyeste versjon. Tror nok ikke Firefox er problemet. Lenke til kommentar
Engel_Linn Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Ønsker en YouTube versjon jeg også. I og med at NRK nett-TV og VGTV ikke fungerer hos meg 9098902[/snapback] Han ville ha Kristian Valen sin parodi av Odd Karsten Tveit. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Ønsker en YouTube versjon jeg også. I og med at NRK nett-TV og VGTV ikke fungerer hos meg 9098902[/snapback] Was is das problem? Grunnet Firefox? Eller linux? Men som regel er det begge deler. 9098957[/snapback] Det er nok Linux Mangler sikkert noen plugins ellernoe.. Men uansett, jeg ønsker YouTube versjon av Brussel-saken Fikk ikke med meg at han andre karen ville ha Valen-klipp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå