Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Har bestilt http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331319 Vil feste på røde / hvite lysdioder så dette blir skikkelig kult. Kamera er også noe jeg har tenkt på. Hvilke dioder anbefaler dere. Kan noen svare meg med en _mini_ tutorial eller tips på hvordan jeg gjør dette? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Noen lys som det er i denne filmen mener du? Leter etter det samme, men har prata med han som har lagd videoen. De selges på Walmart...prøver å finne. De har sikkert i andre farger...kan gi link hvis jeg finner det hvis det er noe som kan passe? Edit: Det var noe sånt du mente og vel, eller tok jeg feil? Endret 18. juli 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg fant lys som er laget for RC heli. gå på www.qxl.no hobby->rc så finner du der. jeg tok settet med 5 dioder, to av dem hvite som blinker. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Okay, takk for den. Kanskje jeg finner noe for flyet jeg skal kjøpe der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå