lizz11 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Heisann! tenkte jeg skulle starte en egen topic, trenger hjelp med å få åpna porter til azureus. jeg har lest igjennom tidligere topics med samme router osv og googla rundt, men nå er jeg så lei av å gjøre feil med alle guidene osv rundt. kanskje kjedelig for dere som kan dette og er lei av å se slike topics, men nå er det ikke langt unna all elektronikk på rommet forsvinner! pcen min er kobla til med tp-kabel til en D-link DI-614+, og søstra mi er kobla til den trådløst. derfra er d-linken kobla til netopia 3351 router. har prøvd å fått åpna porter inne på "telnet 10.0.0.1" osv, men får error som "Duplicate entry or entry conflicts with previous configuration". får ikke endra på noe eller gått tilbake og jeg hengte plutselig ikke med på andre guider om denne feilmeldinga. så jeg er rimelig frustrert over de blå og gule ansiktene i azureus som har plaga meg så lenge! nå vil jeg se grønne smil og kjappere hastighet så jeg hadde håpa på om noen kunne hjulpet meg til å få dette til å fungere, jeg har nylig bytta den gamle netopia 4542 med netopia 3351, og jeg klarte aldri å løse problemene med åpning av porter med 4542 routeren..! ps. om det er til noen nytte av informasjon så får jeg grønne smil når pcen min er direkte kobla til routeren istedet igjennom d-link, men da mister jo søster/far tilgang til trådløse nettet.. har heller ingen anelse om jeg må gjøre noe i konfig. på d-link på forhånd takk Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Det enkleste er å logge seg inn på trådløsrouter og slå av DHCP (lan). Koble så kabel fra NGT routeren til en av lanportene på trådløsrouteren. Da slipper du å åpne porter i D-linken. Lenke til kommentar
lizz11 Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 men for å logge meg inn på d-linken, skal jeg gjøre dette fra min pc eller den pcen som er koblet trådløst? har det noe å si? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Tror ikke det spiller noen rolle, bare prøv. Lenke til kommentar
lizz11 Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 fikk ikke internett tilgang med verken netopia kabeln i lan, og heller ikke med å slå av dhcp på d-link med kabeln fra netopia routern i lanporten Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Da slipper du å åpne porter i D-linken. 9086066[/snapback] For det er trygt... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Da slipper du å åpne porter i D-linken. 9086066[/snapback] For det er trygt... 9086645[/snapback] Ser ikke det helt store poenget med to hardwarebrannmurer etterhverandre. Det er jo brannmur i Netopiaen han har også. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ser ikke det helt store poenget med to hardwarebrannmurer etterhverandre.Det er jo brannmur i Netopiaen han har også. 9086788[/snapback] Ahh, jeg leste ikke igjennom første innlegget! beklager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå