medlem-130744 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Tok dette bildet på stranda, hva synes dere?? Endret 19. juli 2007 av Sigggen Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ikke noe i dette bildet sier meg noe om kjærlighet, det er bare to navn i kjeksbokstaver. Samt noe rot nederst i høyre hjørne, og litt feil klippet (etter min mening) i venstre hjørne. Kunne ha vært et spennende bilde om det ble jobbet mer med bakgrunnen og det rundt. Savner en historie her! Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Ikke noe i dette bildet sier meg noe om kjærlighet, det er bare to navn i kjeksbokstaver. Samt noe rot nederst i høyre hjørne, og litt feil klippet (etter min mening) i venstre hjørne. Kunne ha vært et spennende bilde om det ble jobbet mer med bakgrunnen og det rundt. Savner en historie her! 9086035[/snapback] Det er ingen historie, jeg har ikke redigert eller gjort noe med det.. Jeg tok det og lastet det opp fra digital kameraet mitt.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Tja, ikke forumsvennlig, med tanke på størrelse. Uskarpt... Det er ikke noe i dette bildet som gir meg mer enn å se inn i en grå vegg... Det er et bilde av et navn... Signaturen din fremhever mer kjærlighet enn bildet her, og det sier vel sitt? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ett helt vanlig bilde av kjeksbokstaver. Ingenting spesielt. Dette er ikke den typen bilder man legger ut på forumet. Ett par feil du har gjort: - Forstyrrende bakgrunn - Dårlig/feil utsnitt - Ufokusert Prøvde å gjøre bildet mer interessant i Photoshop: Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Ett helt vanlig bilde av kjeksbokstaver. Ingenting spesielt. Dette er ikke den typen bilder man legger ut på forumet. Ett par feil du har gjort: - Forstyrrende bakgrunn - Dårlig/feil utsnitt - Ufokusert Prøvde å gjøre bildet mer interessant i Photoshop: 9086764[/snapback] Meget pent:) Lenke til kommentar
Dork1337 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Ett helt vanlig bilde av kjeksbokstaver. 9086764[/snapback] Ikke ta det ille opp, men jeg dro litt på smilebåndet av den setningen Ellers er jeg enig med flere her at bildet kanskje ikke kan karakteriseres som en love story. Enig med kommentaren til Juliess om at det kunne ha fungert litt bedre om det hadde blitt jobbet mer med bakgrunn og utsnitt. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Takker for all ris og ros, jeg er ingen fotograf.. Dette er kunn ett snap-shot:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå