Sundt Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Har Ipod, så lurer jeg på hva Podcaster er. Og hva det brukes til ;D TAkk for svar!! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Du kan lese ei lita forklaring her: http://no.wikipedia.org/wiki/Podcast Podcast er ofte vanlege personar med ein mikrofon som snakkar om det dei ønskjer. Du kan samanlikne det med radioprogram som kven som helst kan lage. Kvaliteten er naturlegnok av varierande kvalitet. Men leitar du rundt kan du finne mange svært gode podcast som tek for seg noko du er interessert i. Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Hmm, skjønte ikke så mye. Kan det sitte masse fjortiser å prate sånn at alle som abonnerer kan høre på de? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Det stemmer. I utgangspunktet kan alle som ønskjer lage sin eigen podcast. Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Åja. Sånn ja!! Da er jeg med! Jaja, fins det en kanal for trance, dance og techno som du vet om? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Det er dessverre litt utanfor mitt interessefelt så eg har nok ikkje nokon anbefalingar å kome med. Men viss du søkjer etter til dømes "trance" i iTunes under "music store" vil du finne nokre podcasts. Kor gode dei er kan eg ikkje svare på. Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Er det gratis? å abonnere? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Stort sett er det gratis ja, men nokre få podcasts krev betaling. Lenke til kommentar
knaill Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Det varierer. En del podcaster er det gratis å abonnere på, slik som nrk sine, mens andre koster penger. Det pleier å stå hvis det koster penger. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 For å si det på en enkel måte er podcaster en samling lydfiler. De brukes ofte av radiokanaler osv for å gi folk muligheten til å høre sendingene deres i ettertid. Ja,alle podcastene du får gjennom iTunes(regner med det er sånne du tenker på) er gratis. Er mulig du må betale for video-podcaster(?). Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Okei ;D Takk for hjelpen da, begge to! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå